Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Tennessee Ernie Ford

Tennessee Ernie Ford Gold

Tennessee Ernie Ford - Gold Tennessee 01. Just A Little Talk With Jesus (2:53) 02. Hide Me, Rock Of Ages (2:58) 03. Lorena (4:18) 04. Amazing Grace (2:33) 05. Take Me Hand Precious Lord (3:14) 06. Softtly And Tenderly (3:11) 07. He Knows What I Need (2:31) 08. Maryland, My Maryland (3:15) 09. My Faith Look Up To Three (3:39) 10. When God Dips His Pen Of Love In My Heart (2:19) 11. The Faded Coat Of Blue (4:34) 12. Stand By Me (3:01) 13. Goober Peas (3:18) 14. How Great Thou Art (2:03) 15. Marching Song (3:01) 16. The Valiant Conscript (3:25)
  • Tennessee Ernie Ford - vocal
Add to Basket

549.00 PLN

AAD Digital CD:

Nr kat.: AAD220
Label  : ABC Int. Records

AAD is a Digital Copy Of The Master Tape

Throughout his legendary career over 50 years, Ernie Ford’s early success as a radio announcer led to his signing with Capitol Records in 1949. Through 1976, he released a total of eighty-three albums on the label and literally scores of single records, including his classic version of Merle Travis’ timeless anthem to the working man, “sixteen Tons”…at the time of its release, the fastest selling single in capitol’s history.Over the years, Ford has sold more than 60 million records worldwide-a astonishing number, even by today’s standards. From 1956 t0 1956, Ford’s top-rated television series for both NBC and ABC brought not only his voice, but Ernie himself into the living rooms of homes across the country every week. Through his natural, unaffected charm, friendliness and honesty, Ernie became much more than just a host for his own primetime variety shows. He had become a cherished member of millions of American families. Tennessee Ernie Ford’s half-century legacy is staggering. His unprecedented achievements earned him three stars in The Hollywood Walk of Fame for radio, records and television. His “Great Gospel Songs” LP and the Jordanaires was 1946’s Grammy winner for Best Inspirational Recordings. He was the third recipient of the Minnie Pearl Award, for his lifetime of contributions to both Country and Popular music. On October 18th, 1990, he was inducted in the Country Music Hall of Frame, and on 26th, March, 1984, President Ronald Regan presented Ernie with the Presidential Medal of Freedom, the highest honor a sitting president can bestow upon a civilian on behalf of his country. It is simple but eloquent Citation on a single page which perhaps best describes this simple man from Tennessee and the enduring legacy he left to America and the world. "........America is a nation richer in sprit because of Tennessee Ernie Ford" .Zapraszamy

Czy w naszej cywilizacji było, jest lub będzie coś bardziej tajemniczego nad? sekrety Dalekiego Wschodu? Nasz zachwyt, zdumienie i ciekawość, obleczona swego czasu w ideę orientalizmu ? nie słabnie, także w tak specyficznej dziedzinie życia jaką jest marzenie o utrwaleniu, a potem odtworzeniu z wiernością równą oryginałowi ? ludzkiego głosu, dźwięków natury, muzyki wykonanej na najwspanialszych instrumentach. Śmiem twierdzić, że na te cele wydaliśmy już tyle pieniędzy ile na zbrojenia czy ekspansję kosmosu. I o ile w dwóch pierwszych dziedzinach skłonni jesteśmy działać w miarę racjonalnie ? to na polu audiofilizmu nie zawahamy się zatańczyć kujawiaka na polu minowym, byle tylko huk był z właściwym basem, niezbyt dudniący, a wysokie tony nie powinny syczeć ponad tak typowy dla naś świst pojawiający się w strefie lewej górnej trójki i lekko trącącej próchnicą czwórki. Ale tylko w chwilach podniecenia! Idealne ?walnięcie? ? oto niedościgniony cel milionów ludzi wrażliwych na efekty dźwiękowe otaczającego nas świata. ********** Swoją drogą? Zastanawiałem się nie tak dawno nad zorganizowaniem pewnej imprezy o zasięgu globalnym. Jednym z jej elementów miałby być konkurs na najpiękniejszy dźwięk naturalny, wydawany przez człowieka. Regulamin nie ogranicza ani sposobu wydawania dźwięku, ani też jakichkolwiek jego cech. W pierwszej edycji zaplanowałem turniej walenia głową w/o ścianę. Aplikować mieli zarówno posiadacze audiofilskich głów jak i studia nagraniowe, które potrafiłyby zarejestrować ten ekstremalny spektakl dźwiękowy. Kiedy ochłonąłem po osiągnieciu poziomu doskonałości intelektualnej, a bruzda geniuszu, która przeorała moje czoło zaczynała niczym wiosenna tęcza blednąć? pojawiła się myśl: ale co tu właściwie ma być przedmiotem owej prezentacji? Dźwięk ściany przyjmującej cios czy huk w głowie w tę ścianę walącą? Czy mikrofony ustawić przed, w, czy za ścianą? A co z mikrofonami rejestrującymi dźwięki wywołane waleniem głową o mur? Zatelefonowałem do zaprzyjaźnionego neurochirurga. - Świetny pomysł ? wpuszczę im mikrofony bezprzewodowe, dźwięk odbierzemy po bluethoocie. Wyobraźnia medyka weszła w fazę nadaktywną. Skoro mikrofon to może i kamerę udałoby się dodać? No, ale jak tu zrezygnować z małego drona? W ten sposób będziemy mogli rejestrować odgłosy walenia w całym łbie każdego zawodnika! Neurochirurdzy wolni są od wszelkich przypadłości, towarzyszących ich pacjentom. Pomyślałem tak, patrząc jak mój znajomy przymrużył powieki, a palce dyskretnie symulowały ruchy typowe dla pilotowania drona z poziomu sterownika. - A co, jeśli odezwie się głos sumienia takiego audiofila akurat w trakcie zmagań konkursowych? Zakłóci cały pzrekaz! - Zabijemy go ? niskim, przez zęby syczącym głosem powiedział mój mistrz lancetu i wiertła do trepanacji. ? Dron może mieć na pokładzie różne ładunki. I paralizatory. - Ale jak źle obliczysz moc ładunku, możesz uszkodzić konkursowy łeb. A jak pojawi się jakiś rykoszet, to odłamek skroni czy kości potylicznej może zrobić krzywdę publiczności! - To włożymy mu hełm ? ripostował medyk. - Chełm może rezonować, zasłonić naturalny basreflex.. - Czepiasz się ? wyczułem w głosie neurolityka lekką irytację. ? Mogę każdemu nalać do łba ze dwa litry płynu borygo, zakitować uszy, za tamponować nos, a w buzię włożyć dwa zbuczałe jajka. Bez obawy, nie zgryzie ich. W ten sposób we łbie nie powstanie najmniejsza fala rezonansowa? - ? a oczy? Po co ja to powiedziałem. Neuruś podniósł się z krzesła, otrzepał z pooperacyjnych resztek swój chirurgiczny fartuch. - Fakt? - i lekko ruszył w moją stronę. **** Za oknem noc przeszłą w dzień, ten ustąpił miejsce kolejnej nocy, a my dyskutowaliśmy, rozważaliśmy, doskonaliliśmy mój pomysł. Z każdym dniem staje się coraz lepszy. Ale wizja, ze może być wręcz doskonały ? powstrzymuje mnie od ogłuszenia go światu na obecnym, w końcu ? przejściowym ? etapie. **** Nie inaczej - fachowcy od dźwięku doskonałego. Co kilka miesięcy burzą nasze wyobrażenia o granicy możliwości technicznych w rejestrowaniu bezstratnym muzyki i dźwięków naszej rzeczywistości. Dziś taką nowością doskonałą, jest technologia opracowana w firmie ABC Int?l Records. Podstawą są nośniki wyprodukowane z wykorzystaniem materiałów ciekłokrystalicznych. To w odniesieniu do krążków CD. Ale podstawą jest, była i będzie ? taśma magnetyczna, najlepszy ze znanych nośników zapisu analogowego. Tylko taśma pozwala na niemal doskonałe odwzorowanie zapisanych dźwięków z wiernością porównywalną z walorami tonów źródłowych. Nie super cyfrowa produkcja, nie doskonale tłoczony winyl ? tylko taśma! W ABC Int?l Records magnetofon STUDER A80 odczytuje zapis z taśmy. Powstaje kopia AAD. Cyfrowa kopia źródła analogowego. Ten trafia do HHB CDR-830 ? profesjonalnego duplikatora płyt CD-R - AAD Digital CD. Innymi słowy ? otrzymujemy dysk, z którego zazwyczaj robi się matrycę do tłoczenia milionów kopii konsumenckich CD. Tych, które obarczone są wszystkimi błędami kolejnych etapów produkcji tejże płyty. Zamiast źródlanej ? woda przegotowana, w najlepszym przypadku! Płyty AAD Digital CD 1:1 są więc cyfrowymi kopiami taśmy-matki. Wolnymi od jakichkolwiek procesów edycyjnych, poprawczych czy uszlachetniających. Dostajemy do ręki to, co artysta wykonał w studiu lub na koncercie, technik zapisał na taśmie, a obaj, po odsłuchu materiału w wozie transmisyjnym czy studiu nagraniowym orzekli: tak, to nasza muzyka, nasza realizacja, dokładnie tak graliśmy, jak nasz kolega utrwalił na taśmie. Wreszcie CD High Damping Coating. Technologia w ogólnym ujęciu znana od ćwierćwiecza, nieustanie doskonalona, wykorzystująca materiały o idealnej przejrzystości, a więc ciekłokrystaliczne. W płytach oferowanych przez ABC ? zastosowano dodatkowo powłokę tłumiącą wszelkie fizyczne i elektroniczne, niepotrzebne artefakty. Po prostu ? otrzymujemy ? kopię taśmy-matki na płycie CD o rewelacyjnych walorach dźwiękowych w porównaniu z krążkami bazującymi na tworzywie poliwęglanowym. **** I znów zatoczyliśmy kolejny krąg. Co było odrzucone i sponiewierane (winyl, teraz taśma) - wraca w glorii i chwale. I tylko ironia losu polega na tym, że ofiary naszej głupoty napędzanej cywilizacyjną próżnością, jak biblijny Józef, miast skarcić braci za sprzedanie go, nagradza nas znów pięknym dźwiękiem, wiernością przekazu, naturalnością brzmienia.