Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Elvis Presley, Tony Bennett, Nils Lofgren, Stan Getz, Astrud Gilberto, Lorin Maazel, Cincinnati Symphony Orchestra

Stereo Test Record vol. 1

Całkowity czas trwania: 67:56:00 01 Ameno-Carmina Burana Arranger:Eric Levi 03:47 02 You Singer: Nils Lofgren 03:36 03 Dance March Performer: London Cello Band 02:59 04 Love Me tender Singer: Elvis Presley 02:43 05 Bach Prelude In G Major (from the Cello Suite) Performer: John Patitucci 02:17 06 The Girl from Ipanema Performer: Stan Getz & Joao Gilberto 05:14 07 Polonaise de Concert Op. 4 Composer: Wieniawski Performer: Salvatore Accardo 05:43 08 What A Wonderful World Singer: Tony Bennett & k.d. lang 03:22 09 All Soul Performer: Houston Person 04:25 10 For the New Century Composer: Nick Phoenix 01:42 11 Pictures at an Exhibition 01 - Promenade 01:28 12 Pictures at an Exhibition 02 - Gnomus 02:15 13 Pictures at an Exhibition 03 - Promenade 00:50 14 Pictures at an Exhibition 04 - Il Vecchio Castello 04:13 15 Pictures at an Exhibition 05 - Promenade 00:24 16 Pictures at an Exhibition 06 - Tuileries 01:07 17 Pictures at an Exhibition 07 - Bydlo 02:46 18 Pictures at an Exhibition 08 - Promenade 00:40 19 Pictures at an Exhibition 09 - Ballet of Little Chicks in Their Shells 01:15 20 Pictures at an Exhibition 10 - The Polish Jews 02:09 21 Pictures at an Exhibition 11 - Limoges 01:19 22 Pictures at an Exhibition 12 - Catacombae 02:29 23 Pictures at an Exhibition 13 - Cum Mortuis in Lingua Mortua 02:14 24 Pictures at an Exhibition 14 - The Hut on Hen's Legs 03:12 25 Pictures at an Exhibition 15 - The Great Gate of Kiev 05:32 Taśma magnetofonowa zawiera 01 Ameno-Carmina Burana Arranger:Eric Levi 03:47 02 You Singer: Nils Lofgren 03:36 03 Dance March Performer: London Cello Band 02:59 04 Love Me tender Singer: Elvis Presley 02:43 05 Bach Prelude In G Major (from the Cello Suite) Performer: John Patitucci 02:17 06 The Girl from Ipanema Performer: Stan Getz & Joao Gilberto 05:14 07 Polonaise de Concert Op. 4 Composer: Wieniawski Performer: Salvatore Accardo 05:43 08 What A Wonderful World Singer: Tony Bennett & k.d. lang 03:22 09 For the New Century Composer: Nick Phoenix 01:42
  • Tony Bennett - vocal
  • Elvis Presley - vocal
  • Nils Lofgren - guitar
  • Stan Getz - tenor saxophone
  • Astrud Gilberto - vocal
  • Lorin Maazel - conductor
  • Cincinnati Symphony Orchestra - orchestra
Add to Basket

99.00 PLN

HD_MAsterCD:


Add to Basket

419.00 PLN

AAD Digital CD:


Add to Basket

1444.00 PLN

tasma NAB 38cm/s:


AAD is a Digital Copy Of The Master Tape

Prior to joining the Bell System a century ago, Western Electric was the largest electrical manufacturer in the United States. Lucent Technologies is currently the latest successor to Western Electric, manufacturing for both AT&T and the regional telephone companies. Lucent Technologies now travels paths in international markets once covered by Western Electric. .Zapraszamy

****** Czy w naszej cywilizacji było, jest lub będzie coś bardziej tajemniczego nad… sekrety Dalekiego Wschodu? Nasz zachwyt, zdumienie i ciekawość, obleczona swego czasu w ideę orientalizmu – nie słabnie, także w tak specyficznej dziedzinie życia jaką jest marzenie o utrwaleniu, a potem odtworzeniu z wiernością równą oryginałowi – ludzkiego głosu, dźwięków natury, muzyki wykonanej na najwspanialszych instrumentach. Śmiem twierdzić, że na te cele wydaliśmy już tyle pieniędzy ile na zbrojenia czy ekspansję kosmosu. I o ile w dwóch pierwszych dziedzinach skłonni jesteśmy działać w miarę racjonalnie – to na polu audiofilizmu nie zawahamy się zatańczyć kujawiaka na polu minowym, byle tylko huk był z właściwym basem, niezbyt dudniący, a wysokie tony nie powinny syczeć ponad tak typowy dla naś świst pojawiający się w strefie lewej górnej trójki i lekko trącącej próchnicą czwórki. Ale tylko w chwilach podniecenia! Idealne „walnięcie” – oto niedościgniony cel milionów ludzi wrażliwych na efekty dźwiękowe otaczającego nas świata. ********** Swoją drogą… Zastanawiałem się nie tak dawno nad zorganizowaniem pewnej imprezy o zasięgu globalnym. Jednym z jej elementów miałby być konkurs na najpiękniejszy dźwięk naturalny, wydawany przez człowieka. Regulamin nie ogranicza ani sposobu wydawania dźwięku, ani też jakichkolwiek jego cech. W pierwszej edycji zaplanowałem turniej walenia głową w/o ścianę. Aplikować mieli zarówno posiadacze audiofilskich głów jak i studia nagraniowe, które potrafiłyby zarejestrować ten ekstremalny spektakl dźwiękowy. Kiedy ochłonąłem po osiągnieciu poziomu doskonałości intelektualnej, a bruzda geniuszu, która przeorała moje czoło zaczynała niczym wiosenna tęcza blednąć… pojawiła się myśl: ale co tu właściwie ma być przedmiotem owej prezentacji? Dźwięk ściany przyjmującej cios czy huk w głowie w tę ścianę walącą? Czy mikrofony ustawić przed, w, czy za ścianą? A co z mikrofonami rejestrującymi dźwięki wywołane waleniem głową o mur? Zatelefonowałem do zaprzyjaźnionego neurochirurga. - Świetny pomysł – wpuszczę im mikrofony bezprzewodowe, dźwięk odbierzemy po bluethoocie. Wyobraźnia medyka weszła w fazę nadaktywną. Skoro mikrofon to może i kamerę udałoby się dodać? No, ale jak tu zrezygnować z małego drona? W ten sposób będziemy mogli rejestrować odgłosy walenia w całym łbie każdego zawodnika! Neurochirurdzy wolni są od wszelkich przypadłości, towarzyszących ich pacjentom. Pomyślałem tak, patrząc jak mój znajomy przymrużył powieki, a palce dyskretnie symulowały ruchy typowe dla pilotowania drona z poziomu sterownika. - A co, jeśli odezwie się głos sumienia takiego audiofila akurat w trakcie zmagań konkursowych? Zakłóci cały pzrekaz! - Zabijemy go – niskim, przez zęby syczącym głosem powiedział mój mistrz lancetu i wiertła do trepanacji. – Dron może mieć na pokładzie różne ładunki. I paralizatory. - Ale jak źle obliczysz moc ładunku, możesz uszkodzić konkursowy łeb. A jak pojawi się jakiś rykoszet, to odłamek skroni czy kości potylicznej może zrobić krzywdę publiczności! - To włożymy mu hełm – ripostował medyk. - Chełm może rezonować, zasłonić naturalny basreflex.. - Czepiasz się – wyczułem w głosie neurolityka lekką irytację. – Mogę każdemu nalać do łba ze dwa litry płynu borygo, zakitować uszy, za tamponować nos, a w buzię włożyć dwa zbuczałe jajka. Bez obawy, nie zgryzie ich. W ten sposób we łbie nie powstanie najmniejsza fala rezonansowa… - … a oczy? Po co ja to powiedziałem. Neuruś podniósł się z krzesła, otrzepał z pooperacyjnych resztek swój chirurgiczny fartuch. - Fakt… - i lekko ruszył w moją stronę. **** Za oknem noc przeszłą w dzień, ten ustąpił miejsce kolejnej nocy, a my dyskutowaliśmy, rozważaliśmy, doskonaliliśmy mój pomysł. Z każdym dniem staje się coraz lepszy. Ale wizja, ze może być wręcz doskonały – powstrzymuje mnie od ogłuszenia go światu na obecnym, w końcu – przejściowym – etapie. **** Nie inaczej - fachowcy od dźwięku doskonałego. Co kilka miesięcy burzą nasze wyobrażenia o granicy możliwości technicznych w rejestrowaniu bezstratnym muzyki i dźwięków naszej rzeczywistości. Dziś taką nowością doskonałą, jest technologia opracowana w firmie ABC Int’l Records. Podstawą są nośniki wyprodukowane z wykorzystaniem materiałów ciekłokrystalicznych. To w odniesieniu do krążków CD. Ale podstawą jest, była i będzie – taśma magnetyczna, najlepszy ze znanych nośników zapisu analogowego. Tylko taśma pozwala na niemal doskonałe odwzorowanie zapisanych dźwięków z wiernością porównywalną z walorami tonów źródłowych. Nie super cyfrowa produkcja, nie doskonale tłoczony winyl – tylko taśma! W ABC Int’l Records magnetofon STUDER A80 odczytuje zapis z taśmy. Powstaje kopia AAD. Cyfrowa kopia źródła analogowego. Ten trafia do HHB CDR-830 – profesjonalnego duplikatora płyt CD-R - AAD Digital CD. Innymi słowy – otrzymujemy dysk, z którego zazwyczaj robi się matrycę do tłoczenia milionów kopii konsumenckich CD. Tych, które obarczone są wszystkimi błędami kolejnych etapów produkcji tejże płyty. Zamiast źródlanej – woda przegotowana, w najlepszym przypadku! Płyty AAD Digital CD 1:1 są więc cyfrowymi kopiami taśmy-matki. Wolnymi od jakichkolwiek procesów edycyjnych, poprawczych czy uszlachetniających. Dostajemy do ręki to, co artysta wykonał w studiu lub na koncercie, technik zapisał na taśmie, a obaj, po odsłuchu materiału w wozie transmisyjnym czy studiu nagraniowym orzekli: tak, to nasza muzyka, nasza realizacja, dokładnie tak graliśmy, jak nasz kolega utrwalił na taśmie. Wreszcie CD High Damping Coating. Technologia w ogólnym ujęciu znana od ćwierćwiecza, nieustanie doskonalona, wykorzystująca materiały o idealnej przejrzystości, a więc ciekłokrystaliczne. W płytach oferowanych przez ABC – zastosowano dodatkowo powłokę tłumiącą wszelkie fizyczne i elektroniczne, niepotrzebne artefakty. Po prostu – otrzymujemy – kopię taśmy-matki na płycie CD o rewelacyjnych walorach dźwiękowych w porównaniu z krążkami bazującymi na tworzywie poliwęglanowym. **** I znów zatoczyliśmy kolejny krąg. Co było odrzucone i sponiewierane (winyl, teraz taśma) - wraca w glorii i chwale. I tylko ironia losu polega na tym, że ofiary naszej głupoty napędzanej cywilizacyjną próżnością, jak biblijny Józef, miast skarcić braci za sprzedanie go, nagradza nas znów pięknym dźwiękiem, wiernością przekazu, naturalnością brzmienia.

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: