SACD ONE LAYER na SHM-CD
PŁYTA DO ODTWORZENIA WYŁĄCZNIE W CZYTNIKU SACD Muzycznie wspaniałe spotkanie Stana Getza, najwybitniejszego białego saksofonisty tenorowego, z Billem Evansem, poetą jazzowego fortepianu. Porywające improwizacje rozwijają się z udziałem znakomitej sekcji rytmicznej basistów Rona Cartera i Richarda Davisa oraz Elvina Jonesa na perkusji. Nagrany między 5 a 6 maja 1964 roku z producentem Creedem Taylorem w Van Gelder Studios w Englewood Cliffs w stanie New Jersey, album ujrzał światło dzienne dopiero w 1973 roku. Ken Dryden z AllMusic napisał: „To ciekawe, że Verve zwlekało z wydaniem albumu przez ponad dekadę. Być może uważali, że Getz i Evans nie mieli wystarczająco dużo czasu, aby wypracować pożądaną chemię, choć na tym albumie jest wiele niezapomnianych momentów”. Album nagrany od 5 do 6 maja 1964 roku z producentem Creedem Taylorem w Van Gelder Studios w Englewood Cliffs w stanie New Jersey ujrzał światło dzienne dopiero w 1973 roku. W ramach popularnej serii „Verve Acoustic Sounds Series” Universal Music Japan prezentuje imponujący pod względem brzmienia remaster tego klasyka jazzu – jako limitowaną japońską płytę SHM-SACD w tekturowej kopercie mini-LP z paskiem OBI. (TŁUM. MECH.)