Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

BACH, Sviatoslav Richter

Suite Francesi No. 2 / Toccata BWV 913 / Fantasia BWV 906

1. Suite Francese No.2 In Do Minore BWV 813 : I.Allemande 3:05 2. Suite Francese No.2 In Do Minore BWV 813 : II.Courante 1:49 3. Suite Francese No.2 In Do Minore BWV 813 : III. Sarabande 3:19 4. Suite Francese No.2 In Do Minore BWV 813 : IV.Air 1:26 5. Suite Francese No.2 In Do Minore BWV 813 : V. Menuet I 1:01 6. Suite Francese No.2 In Do Minore BWV 813 : VI. Menuet II 1:20 7. Suite Francese No.2 In Do Minore BWV 813 : VII. Gigue 2:21 8. Suite Francese No.4 In Mi Bemolle Maggiore BWV 815 : I. Prélude 1:50 9. Suite Francese No.4 In Mi Bemolle Maggiore BWV 815 : II.Allemande 2:25 10. Suite Francese No.4 In Mi Bemolle Maggiore BWV 815 : III.Courante 1:48 11. Suite Francese No.4 In Mi Bemolle Maggiore BWV 815 : IV.Sarabande 3:16 12. Suite Francese No.4 In Mi Bemolle Maggiore BWV 815 : V.Gavotte I 1:03 13. Suite Francese No.4 In Mi Bemolle Maggiore BWV 815 : VI.Gavotte II 2:45 14. Suite Francese No.4 In Mi Bemolle Maggiore BWV 815 : VII.Menuet 0:56 15. Suite Francese No.4 In Mi Bemolle Maggiore Bwv 815 : VIII. Air 1:59 16. Suite Francese No.4 In Mi Bemolle Maggiore BWV 815 : IX.Gigue 2:36 17. Tocata In Re Minore BWV 913 : I.Allegro Moderato 13:16 18. Fantasia in Do Minore BWV 906 : I.Allegro 4:52
  • Sviatoslav Richter - piano
  • BACH

Produkt w tej chwili niedostępny.

W tej muzyce tkwi duch baroku. Jakże oszczędnie używany pedał, jak precyzyjnie ważone uderzenia w klawisze. I dochowanie melodyki. Swiatosław Richter (1915-97) nagrał obie suity francuskie w 1991 roku, w czasie niezwykle twórczego tournee po Europie, u schyłku jego drogi artystycznej. Jakby chciał nam przekazać tymi nagraniami swoje posłanie, swoje rozumienie dzieł bachowskich. Takim mnie pamiętajcie, takiego słuchajcie. Trzeba nieustannie i wyłącznie podążać tylko za myślą, za sercem, za twórczą prawdą kompozytora. Moim celem było zawsze być odbiciem kompozytora. Nikim więcej...