Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

VIVALDI, PURCELL, CASTELLO, LECLAIR, Red Priest

Nightmare in Venice

Nightmare In Venice Antonio Vivaldi - Concerto in G minor, RV 439 ‘La Notte’ (The Night): 01. Largo (1:54) 02. Phantoms I: Presto (0:42) 03. Phantoms II: Largo (1:06) 04. Phantoms III: Presto (0:45) 05. Sleep: Largo (1:41) 06. The Chase: Allegro (2:35) 07. The Satyrs' Masque (2:28) 08. The Flatt Masque (1:57) 09. The Furies (2:03) 10. The Witches' Dance (1:53) 11. Giovanni Paulo Cima - English Fantasy Suite: Sonata A Tre In A Minor (3:16) Antonio Vivaldi - Concert Grosso In A Minor RV 522: 12. Allegro (3:04) 13. Larghetto (3:58) 14. Allegro (2:45) 15. Prelude and Rondeau (4:28) >>> MP3 <<< 16. Fairy Dance (0:46) 17. Dance of the Savages (1:34) 18. Dance for the Followers of Night (2:51) 19. Chaconne (2:38) 20. Dario Castello - Sonate Decima (Book 2) (5:26) Jean-Marie Leclair - Demon Suite (from Seylla et Glaucus): 21. First Demon Air (2:03) 22. Second Demon Air (1:08) 23. Third Demon Air (1:45) 24. Simphonie (0:34) 25. Corelli arr Red Priest - Fantasia on ‘La Folia’ (12:34)
  • Red Priest
  • VIVALDI
  • PURCELL
  • CASTELLO
  • LECLAIR
Add to Basket

69.00 PLN

CD:

Nr kat.: RP002
Label  : Nimbus Records

WYSZUKANE "PRZYSMAKI" Z ROZŻARZONYCH UMYSŁÓW TWÓRCÓW RENESANSU I BAROKU! SZALONA I NIEZWYKŁA PODRÓŻ DO ŚWIATA EUROPEJSKIEJ MUZYKI RENESANSU I BAROKU RED PRIEST to jedyny zespół muzyki dawnej, o którym nie bez zakłopotania przemieszanego z zachwytem rozpisywała się prasa muzyczna całego świata. Pisano o tej czwórce muzyków "całkowicie wyzwolonych" w the Rolling Stones, Jackson Pollock, the Marx Brothers, Spike Jones and the Cirque du Soleil. To najbardziej bezwzględni interpretatorzy muzyki baroku, piraci i anioły w jednym, obrazoburcy i heretycy w takim samym stopniu jak kwintesencja ekstazy i zadumy. Grają barok tak, jak żadna kapela rockowa najbardziej zakręcony rock 'n' roll. Prześmiewają konwencje, uwznioślają współczesne rozumienie minionych epok, bawią, mamią, czarują, uwodzą, przerażają. Ale bezwzględnie, przez wszystkich, którzy spotkali się z ich twórczością, uważani są za jedną z najbardziej kreatywnych i rozwijających się nieustannie pomysłów na współczesne interpretowanie muzyki dawnej. Vivaldiego grają tak, jakby on sam pisał i komponował, gdyby był współczesnym rockmanem. Kapitalna zabawa, niezwykła podróż w świat akordów i koncepcji jakby wyrwanych z tysiącletniego snu! Ich propozycja "Czterech pór roku" - jest niezwykła! Ich energia emanująca z wykonań muzyki renesansowej - wprost zachwyca. "MAD, BAD AND DELICIOUSLY DANGEROUS" - Gramophone