Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Julie London

Feeling Good

Julie London - Feeling Good 01. My Kind of Town (3:03) 02. Girl Talk (2:42) 03. King of the Road (2:28) 04. I Bruise Easily (3:48) 05. Feeling Good (2:59) 06. Watermelon Man (2:38) 07. She's Just a Quiet Girl (2:42) 08. Summertime (3:11) 09. Hello, Dolly! (3:01) 10. Won't Someone Please Belong To Me (3:43)
  • Julie London - vocal
Add to Basket

159.00 PLN

CD (miniLP):

Nr kat.: UCCQ9614
Label  : EMI (Japan)

Seria: visual sound STEREO

Reedycja rzeczywiście mistrzowsko zaaranżowanych, wykonanych i nagranych (!) standardów, jakże precyzyjnie opisujących muzyczne gusty melomanów z połowy XX wieku. Piosenka to misterna kompozycja, konkurująca z najbardziej wyrafinowaną myślą inżynierską. Proporcje i relacje między planami, brzmieniem i kolorystyką każdego z instrumentów lub ich sekcji - to wiedza niemal tajemna. Albo usytuowanie głosu wykonawcy w dość intymnej relacji z podkładem. Tak, dokładnie tak - intymnej zależności. Aranżacja - to mistyczna wiedza o smaku i niepowtarzalności oraz wyrafinowaniu odmiennych stylów. Wreszcie dramaturgia każdej z kompozycji - robota wprost jubilerska. Kiedy wybrzmi ostatni akord każdej z tych płyt - pozostaje w nas nie tylko tęsknota i nostalgia. Zapisany zostaje na palecie naszej wrażliwości nowy, często wcześniej nie znany kolor nastroju. A to przecież jest... poezja! Każda z tych kompozycji to opowieść. To historia, której tak chętnie słuchamy. Dzięki tym nagraniom - wracamy do świata... bajki. I tylko na jedno pytanie nie potrafię znaleźć odpowiedzi. Dlaczego i z jakiego powodu ta koronkowa, eteryczna, granicząca z transcendencją wartość estetyczna budowana tą muzyką niemal bezpowrotnie minęła? Niemal, bo u nas, w Clubie CD - jest niezmiennie piękna i żywa. Julie London - w naszej ofercie Feeling Good Review by Jason Ankeny Feeling Good pairs Julie London with arranger Gerald Wilson, who jettisons the spare ambience of her previous records in favor of a dynamic, big-band-inspired approach that casts the singer in an entirely different light. Make no mistake -- London's purring vocals are as sultry as ever, but they also boast a new playfulness that's undeniably appealing. Much of the material originates from the mid-'60s hit parade, including buoyant renditions of "King of the Road" and "Watermelon Man," but the highlights capture the full scope of London's rapturous femininity. "Girl Talk" warmly satirizes the ever-growing vogue for gossip, while "I Bruise Easily" is a sharply etched portrait of the mating dance.