AAD is a Digital Copy Of
The Master Tape
UWAGA - WARSTWA NOŚNA PŁYTY - Z CZYSTEGO SREBRA! EDYCJA LIMITOWANA!
Nowa, limitowana seria najbardziej audiofilskich nagrań najlepiej 'sprzedających się' wokalistek na świecie.
Każdy z utworów jest bezpośrednią kopią z taśmy matki, a więc zapisu analogowego.
Płyta, na której umieszczono nagrania została wykonana z tworzywa ciekłokrystalicznego. Natomiast warstwa nośna - to najczystsze srebro!
******
Zapraszamy
fachowcy od dźwięku doskonałego. Co kilka miesięcy burzą nasze wyobrażenia o granicy możliwości technicznych w rejestrowaniu bezstratnym muzyki i dźwięków naszej rzeczywistości.
Dziś taką nowością doskonałą, jest technologia opracowana w firmie ABC Int’l Records. Podstawą są nośniki wyprodukowane z wykorzystaniem materiałów ciekłokrystalicznych. To w odniesieniu do krążków CD. Ale podstawą jest, była i będzie – taśma magnetyczna, najlepszy ze znanych nośników zapisu analogowego. Tylko taśma pozwala na niemal doskonałe odwzorowanie zapisanych dźwięków z wiernością porównywalną z walorami tonów źródłowych.
Nie super cyfrowa produkcja, nie doskonale tłoczony winyl – tylko taśma!
W ABC Int’l Records magnetofon STUDER A80 odczytuje zapis z taśmy. Powstaje kopia AAD. Cyfrowa kopia źródła analogowego. Ten trafia do HHB CDR-830 – profesjonalnego duplikatora płyt CD-R - AAD Digital CD. Innymi słowy – otrzymujemy dysk, z którego zazwyczaj robi się matrycę do tłoczenia milionów kopii konsumenckich CD. Tych, które obarczone są wszystkimi błędami kolejnych etapów produkcji tejże płyty. Zamiast źródlanej – woda przegotowana, w najlepszym przypadku!
Płyty AAD Digital CD 1:1 są więc cyfrowymi kopiami taśmy-matki. Wolnymi od jakichkolwiek procesów edycyjnych, poprawczych czy uszlachetniających. Dostajemy do ręki to, co artysta wykonał w studiu lub na koncercie, technik zapisał na taśmie, a obaj, po odsłuchu materiału w wozie transmisyjnym czy studiu nagraniowym orzekli: tak, to nasza muzyka, nasza realizacja, dokładnie tak graliśmy, jak nasz kolega utrwalił na taśmie.
Wreszcie CD High Damping Coating. Technologia w ogólnym ujęciu znana od ćwierćwiecza, nieustanie doskonalona, wykorzystująca materiały o idealnej przejrzystości, a więc ciekłokrystaliczne. W płytach oferowanych przez ABC – zastosowano dodatkowo powłokę tłumiącą wszelkie fizyczne i elektroniczne, niepotrzebne artefakty. Po prostu – otrzymujemy – kopię taśmy-matki na płycie CD o rewelacyjnych walorach dźwiękowych w porównaniu z krążkami bazującymi na tworzywie poliwęglanowym.
Isabelle van Keulen
Classical music lovers all over the world will know her name: violinist sabelle van Keulen(1966) is a soloist who, for many years now, has built a strong career worldwide. She plays with all the important orchestra’s, performs in the famous concert halls and keeps on recording extraordinary CD’s of a very high level. Now she dares to do something totally different! She wanted to do this for many years and now her dream can come true to play and record the music of Astor Piazzolla. This music she has loved since she was a child of six years old. This album not only gives us insight in Piazzolla himself but also tells more about the typical tango sound and how this is produced and why, according to the musicians, this music is so moving and goes straight to the heart!
The worldwide growth of interest in Astor Piazzolla’s music may have slowed somewhat, but part of the appeal of his works lies in their protean adaptability to almost any instrumental combination, and performances by new groups continue to appear. Van Keulen’s group is a quartet, with violin (van Keulen herself), bandoneón, piano, and double bass. The result is a sort of distillation of Piazzolla’s compositions, more “classical” in its effect even than Gidon Kremer’s best-selling Piazzolla recordings, which have a good dose of fantasy overlaid on the music. The selection includes a good number of the best-known Piazzolla compositions, the most famous of all, “Adiós Nonino”, and “Balada Para Un Loco“. For newcomers to Piazzolla the best place to start is still probably with his own recordings, but this intriguingly dispassionate version will be of interest to those looking for ways to present Piazzolla in classical concert settings.