Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

SAMPLER HD-Mastering CD, Juliette Greco, Richard Bona, Charles Aznavour, Serge Gainsbourg

in Paris - Best Audiophile Voices in the Life of Paris

Galeria okładek

ZamknijGaleria okładek

01 Pleure pas Singer: Romane Serda 04:28 02 Seamisai(Sei que me amavas) Singer: Laura Pausini & Gilberto Gil 03:37 03 L`enfance Singer: Charles Trenet 03:56 04 Comme si de rien n'était Singer: Juliette Gréco 03:18 05 Le poison Singer: Enzo Enzo 03:30 06 Souwedi na wengue Singer: Richard Bona 03:32 07 Baby alone in Babylone Singer: Jane Birkin 03:50 08 Vivre sans vivre Singer: Yves Duteil & Bia Krieger 03:41 09 La Yiddishe mamma Singer: Charles Aznavour 03:21 10 Sensacao Singer: Bruna Caram 03:16 11 Les poètes Singer: Serge Lama 03:08 12 L`amour est un alcool Singer: Enzo Enzo 03:31 13 Que reste-t-il de nos amours Singer: Francoise Hardy & Alain Bashung 04:16 14 Les Goemons Singer: Serge Gainsbourg 02:35 15 II y a trop de gens qui t'aiment Singer: Hélène Segara 04:22 16 Cest Marrant Comme Tout Singer: Reggiani 02:30 Zawartość taśmy magnetofonowej: 01 Pleure pas Singer: Romane Serda 04:28 02 Seamisai(Sei que me amavas) Singer: Laura Pausini & Gilberto Gil 03:37 03 L`enfance Singer: Charles Trenet 03:56 04 Comme si de rien n'était Singer: Juliette Gréco 03:18 05 Le poison Singer: Enzo Enzo 03:30 06 Souwedi na wengue Singer: Richard Bona 03:32 07 Baby alone in Babylone Singer: Jane Birkin 03:50 08 Vivre sans vivre Singer: Yves Duteil & Bia Krieger 03:41 16 Cest Marrant Comme Tout Singer: Reggiani 02:30
  • SAMPLER HD-Mastering CD - sampler
  • Juliette Greco - vocal
  • Richard Bona - vocal, bass guitar
  • Charles Aznavour - vocal
  • Serge Gainsbourg - vocal

Produkt w tej chwili niedostępny.

AAD is a Digital Copy Of
The Master Tape

Qu'importe? la voilà! je la reconnais. Voilà bien ces yeux dont la flamme traverse le crépuscule; ces subtiles et terribles mirettes, que je reconnais à leur effrayante malice! Elles attirent, elles subjuguent, elles dévorent le regard de l'imprudent qui les contemple. Je les ai souvent étudiées, ces étoiles noires qui commandent la curiosité et l'admiration. A quel démon bienveillant dois-je d'être ainsi entouré de mystère, de silence, de paix et de parfums? O béatitude! ce que nous nommons généralement la vie, même dans son expansion la plus heureuse, n'a rien de commun avec cette vie suprême dont j'ai maintenant connaissance et que je savoure minute par minute, seconde par seconde! Non! il n'est plus de minutes, il n'est plus de secondes! Le temps a disparu; c'est l'Éternité qui règne, une éternité de délices! ****** .Zapraszamy

**** Nie inaczej - fachowcy od dźwięku doskonałego. Co kilka miesięcy burzą nasze wyobrażenia o granicy możliwości technicznych w rejestrowaniu bezstratnym muzyki i dźwięków naszej rzeczywistości. Dziś taką nowością doskonałą, jest technologia opracowana w firmie ABC Int’l Records. Podstawą są nośniki wyprodukowane z wykorzystaniem materiałów ciekłokrystalicznych. To w odniesieniu do krążków CD. Ale podstawą jest, była i będzie – taśma magnetyczna, najlepszy ze znanych nośników zapisu analogowego. Tylko taśma pozwala na niemal doskonałe odwzorowanie zapisanych dźwięków z wiernością porównywalną z walorami tonów źródłowych. Nie super cyfrowa produkcja, nie doskonale tłoczony winyl – tylko taśma! W ABC Int’l Records magnetofon STUDER A80 odczytuje zapis z taśmy. Powstaje kopia AAD. Cyfrowa kopia źródła analogowego. Ten trafia do HHB CDR-830 – profesjonalnego duplikatora płyt CD-R - AAD Digital CD. Innymi słowy – otrzymujemy dysk, z którego zazwyczaj robi się matrycę do tłoczenia milionów kopii konsumenckich CD. Tych, które obarczone są wszystkimi błędami kolejnych etapów produkcji tejże płyty. Zamiast źródlanej – woda przegotowana, w najlepszym przypadku! Płyty AAD Digital CD 1:1 są więc cyfrowymi kopiami taśmy-matki. Wolnymi od jakichkolwiek procesów edycyjnych, poprawczych czy uszlachetniających. Dostajemy do ręki to, co artysta wykonał w studiu lub na koncercie, technik zapisał na taśmie, a obaj, po odsłuchu materiału w wozie transmisyjnym czy studiu nagraniowym orzekli: tak, to nasza muzyka, nasza realizacja, dokładnie tak graliśmy, jak nasz kolega utrwalił na taśmie. Wreszcie CD High Damping Coating. Technologia w ogólnym ujęciu znana od ćwierćwiecza, nieustanie doskonalona, wykorzystująca materiały o idealnej przejrzystości, a więc ciekłokrystaliczne. W płytach oferowanych przez ABC – zastosowano dodatkowo powłokę tłumiącą wszelkie fizyczne i elektroniczne, niepotrzebne artefakty. Po prostu – otrzymujemy – kopię taśmy-matki na płycie CD o rewelacyjnych walorach dźwiękowych w porównaniu z krążkami bazującymi na tworzywie poliwęglanowym. **** I znów zatoczyliśmy kolejny krąg. Co było odrzucone i sponiewierane (winyl, teraz taśma) - wraca w glorii i chwale. I tylko ironia losu polega na tym, że ofiary naszej głupoty napędzanej cywilizacyjną próżnością, jak biblijny Józef, miast skarcić braci za sprzedanie go, nagradza nas znów pięknym dźwiękiem, wiernością przekazu, naturalnością brzmienia.

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: