Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Sam Taylor

Saxophone Colossus

Saxophone Colossus image
Galeria okładek

ZamknijGaleria okładek

01 Sound of Silencecomposed by Paul Simon 02:46 02 Smoke Gets in Your Eyescomposed by Jerome Kern 03:15 03 Somewhere My Lovecomposed by Maurice Jarre 02:56 04 Raindrops Keep Fallin' On My Headcomposed by Burt Bacharach 03:08 05 Yesterday composed by Lennon·McCartney 03:35 06 I Left My Heart In San Franciscocomposed by George Cory 03:12 07 The Lonely One composed by Lenny Hambro 02:36 08 My Way composed by Claude François 03:48 09 Only Youcomposed by Buck Ram 03:23 10 Green Green Grass Of Homecomposed by Curly Putman 03:14 11 The Girl from Ipanemacomposed by Antonio Carlos Jobim 03:03 12 My Funny Valentinecomposed by Richard Rodgers 03:24 13 La Vie en Rosecomposed by Louis Gugliemi 03:08 14 Feelings composed by Louis Gasté 04:08 15 Autumn Leavescomposed by Joseph Kosma 03:03 16 Bridge Over Troubled Watercomposed by Paul Simon 03:15 17 Strangers in The Nightcomposed by Bert Kaempfert 03:11 18 Georgia On My Mindcomposed by Hoagy Carmichael 02:38 Zawartość taśmy magnetofonowej 01 Sound of Silencecomposed by Paul Simon 02:46 02 Smoke Gets in Your Eyescomposed by Jerome Kern 03:15 03 Somewhere My Lovecomposed by Maurice Jarre 02:56 04 Raindrops Keep Fallin' On My Headcomposed by Burt Bacharach 03:08 05 Yesterday composed by Lennon·McCartney 03:35 06 I Left My Heart In San Franciscocomposed by George Cory 03:12 07 The Lonely One composed by Lenny Hambro 02:36 08 My Way composed by Claude François 03:48 09 Only Youcomposed by Buck Ram 03:23 10 Green Green Grass Of Homecomposed by Curly Putman 03:14
  • Sam Taylor - saxophone

Produkt w tej chwili niedostępny.

AAD is a Digital Copy Of
The Master Tape

******* Nowa, limitowana seria najbardziej audiofilskich nagrań analogowych. Każdy z utworów jest bezpośrednią kopią z taśmy matki. Płyta, na której umieszczono nagrania została wykonana z tworzywa ciekłokrystalicznego. Natomiast warstwa nośna - to najczystsze srebro! ****** Sam Taylor, an active top jazz and blues performer in the United States in the 1950s and 1960s, was born on July 12, 1916, and died in the city of Tennessee, Texas, at the age of 76. His lifetime performances, characterized with mellow, gentle and elegant, romantic and varied voice, have a very beautiful sound and strong emotions and endless creative musical elements, showing a brand-new and colorful charm. Taylor is known as the legend of saxophone and a bass saxophonist Sam "The Man" Taylor. In general, most of the saxophonists perform in mids and highs, but Sam Taylor is featured with low bass deep voice. The performance style of Sam Taylor has set the standard and example for the rock and the blues bass saxophone solo. Taylor studied at the Alabama State University and was a member of the Bama State Collegians. His unremitting efforts in the jazz and blues had made almost perfect achievements. In music, he is a very talented person and masters of time, pace, or coordination to achieve the desired effect of the art. The artistry of the stage art and his passionate spirit to music, is a lot of musicians difficult to achieve the realm. He worked with the famous American artist Scatman Crothers and the Sunset Royal Orchestra in the late 1930s. In the early 1940s, he cooperated with Cootie Williams and Lucky Millinder, and later became part of the orchestra of Cab Calloway and remained for six years, and toured to the South America and Caribbean. In the 1950s, Sam Taylor was invited by the New York studio as saxophonist, and many blues groups invited him together with many famous artists to record albums. Taylor founded his own band in the early 1960s, and his first album was recorded with Charlie Shavers and Urbie Green. ********* .Zapraszamy

fachowcy od dźwięku doskonałego. Co kilka miesięcy burzą nasze wyobrażenia o granicy możliwości technicznych w rejestrowaniu bezstratnym muzyki i dźwięków naszej rzeczywistości. Dziś taką nowością doskonałą, jest technologia opracowana w firmie ABC Int’l Records. Podstawą są nośniki wyprodukowane z wykorzystaniem materiałów ciekłokrystalicznych. To w odniesieniu do krążków CD. Ale podstawą jest, była i będzie – taśma magnetyczna, najlepszy ze znanych nośników zapisu analogowego. Tylko taśma pozwala na niemal doskonałe odwzorowanie zapisanych dźwięków z wiernością porównywalną z walorami tonów źródłowych. Nie super cyfrowa produkcja, nie doskonale tłoczony winyl – tylko taśma! W ABC Int’l Records magnetofon STUDER A80 odczytuje zapis z taśmy. Powstaje kopia AAD. Cyfrowa kopia źródła analogowego. Ten trafia do HHB CDR-830 – profesjonalnego duplikatora płyt CD-R - AAD Digital CD. Innymi słowy – otrzymujemy dysk, z którego zazwyczaj robi się matrycę do tłoczenia milionów kopii konsumenckich CD. Tych, które obarczone są wszystkimi błędami kolejnych etapów produkcji tejże płyty. Zamiast źródlanej – woda przegotowana, w najlepszym przypadku! Płyty AAD Digital CD 1:1 są więc cyfrowymi kopiami taśmy-matki. Wolnymi od jakichkolwiek procesów edycyjnych, poprawczych czy uszlachetniających. Dostajemy do ręki to, co artysta wykonał w studiu lub na koncercie, technik zapisał na taśmie, a obaj, po odsłuchu materiału w wozie transmisyjnym czy studiu nagraniowym orzekli: tak, to nasza muzyka, nasza realizacja, dokładnie tak graliśmy, jak nasz kolega utrwalił na taśmie. Wreszcie CD High Damping Coating. Technologia w ogólnym ujęciu znana od ćwierćwiecza, nieustanie doskonalona, wykorzystująca materiały o idealnej przejrzystości, a więc ciekłokrystaliczne. W płytach oferowanych przez ABC – zastosowano dodatkowo powłokę tłumiącą wszelkie fizyczne i elektroniczne, niepotrzebne artefakty. Po prostu – otrzymujemy – kopię taśmy-matki na płycie CD o rewelacyjnych walorach dźwiękowych w porównaniu z krążkami bazującymi na tworzywie poliwęglanowym.

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: