Regulamin
- Wszystkie towary sprzedawane przez Club CD dostarczane są Klientom za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej.
- Cena za zamówione towary nie zawiera kosztów przesyłki.
- Proponujemy dwie formy płatności: za zaliczeniem pocztowym lub przelew należności na konto bankowe po uprzednim przesłaniu mailowego potwierdzenia dostępności zamówionych płyt lub sprzętu.
- W przypadku oczywistych wad fabrycznych towarów, Club CD dostarczy na
własny koszt towary wolne od wad technicznych lub zwróci należność.
Reklamacje przyjmowane są w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia
doręczenia przesyłki.
- Po złożeniu zamówienia rezerwujemy zamówione towary przez 5 dni roboczych.
- Wszystkie przesyłki pobraniowe o wysokości pobrania powyżej 200 zł wysyłamy jako pakiety wartościowe.
- Ze względu na gwałtowne i codziennie zmieniające się kursy waluty - podane
na stronie ceny towarów są orientacyjne. Wszystkie ceny zostaną
każdorazowo potwierdzone w mailu od Sprzedawcy.
- Koszty wysyłki uzależnione są od taryfikatora wybranego przewoźnika, wielkości i wagi przesyłki. O kosztach tych poinformujemy w mailu potwierdzającym gotowość do realizacji zamówienia.
- Sprzedawca respektuje wszystkie żądania Kupującego w zakresie
sposobu wysyłki towarów, podane przez Kupującego. Sprzedawca przygotowuje
każdorazowo odrębną kalkulację i przedstawia ją Kupującemu do zatwierdzenia.
- Kupujący akceptując warunki sprzedaży i formy wysyłki
poprzez potwierdzenie zapoznania się z regulaminem sklepu w momencie wysyłania
zamówienia, dokonuje wyboru środka transportu według własnego wyboru lub korzystając
z sugestii Sprzedawcy.
- Nie istnieje możliwość wysłania zamówienia bez
potwierdzenia zapoznania się przez Kupującego z warunkami sprzedaży i wysyłki
towarów lub ich zmiany zgodnie z oczekiwaniami Kupującego.
- Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedający zawiera z przewoźnikami
umowę w imieniu Kupującego, na dostarczenie zamówionych towarów.
WARUNKI ODSTĄPIENIA PRZEZ KONSUMENTA OD UMOWY SPRZEDAŻY TOWARU
- Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania
przyczyn, składając oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni
(czternastu dni) od dnia wydania Towaru.
Aby skutecznie odstąpić od umowy wystarczy wysłać do Sprzedającego (skan drogą elektroniczną pod adres club@ccd.pl lub w oryginale pocztą pod adres Sprzedającego)
podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem
oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie – jednak nie później niż w
terminie czternastu 14 dni (czternastu dni) od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Do przesyłki ze zwracanym towarem powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że wcześniej takie oświadczenie zostało wysłane pocztą lub kurierem.
- Sprzedający ponosi koszt zwrotu Towaru wg najniższej stawki wskazanego przewoźnika.
Jeśli Kupujący wybierze inny sposób przesyłki, opłaca nadwyżkę za koszt
dostarczenia zwracanego towaru.
- W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
- Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym.
- Kupujący zwraca Towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go
otrzymał. Do Towaru muszą być dołączone wszelkie otrzymane wraz z
Towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne
dokumenty, a także dokument poświadczający zakup. Wymagane jest, aby
zwracany Towar był zapakowany w oryginalne opakowanie.
- Zwrot uiszczonej przez Konsumenta ceny Towaru i poniesionych przez Konsumenta kosztów dostawy zwracanych Towarów zostanie dokonany w terminie czternastu 14 dni (czternastu dni).
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku sprzedaży:
- nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych – po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
- urządzeń elektronicznych, okablowania, akcesoriów gramofonowych, w tym szczególnie
przetworników (wkładek gramofonowych) oraz głośników, jeśli ich
opakowania oryginalne zostały usunięte, zerwane zostały banderole,
zdjęte ochronne folie.
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone (np. w przypadku produktów, w przypadku których dokonane zostały przeróbki, modyfikacje, a w szczególności wskutek imiennej rejestracji produktu
(dokumentu gwarancyjnego) przez Konsumenta w bazie danych producenta, co powoduje przypisanie produktu do Konsumenta).
- Przedsiębiorcom i osobom prawnym nie przysługuje prawo do ustawowego odstąpienia od umowy zawieranej na odległość.
- MK NET, właściciel sklepu Club CD, zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu zgodnie z procedurami firmy (patrz p. 6).