Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

SAMPLER - REFERENCE RECORDINGS

First Sampling - Reference Jazz, etc.

  • 01. Blazing Redheads - Santa Fe (3:54)
  • 02. Eileen Farrell - Stormy Weather (6:42)
  • 04. Jim Brock - Tropic Affair (6:59)
  • 05. Mike Garson - Autumn Leaves (7:11)
  • 08. Dick Hyman - I'm Goin' to See My Ma (2:56)
  • 12. Matt Catingub/Matt Catingub Band - Ballad (4:38)
00:00
00:00
00:00
  • Reference Jazz, Etc. First Sampling
  • 01. Blazing Redheads - Santa Fe (3:54)
  • 02. Eileen Farrell - Stormy Weather (6:42)
  • 03. Eileen Farrell - Moon And Sand (3:24)
  • 04. Jim Brock - Tropic Affair (6:59)
  • 05. Mike Garson - Autumn Leaves (7:11)
  • 06. Marni Nixon - The Man I Love (4:00)
  • 07. Marni Nixon - All The Things You Are (3:43)
  • 08. Dick Hyman - I'm Goin' To See My Ma (2:56)
  • 09. Airto Moreira - Misturada (6:19)
  • 10. Eileen Farrell - I Wonder What Became Of Me (3:47)
  • 11. Eileen Farrell - It Never Entered My Mind (5:31)
  • 12. Matt Catingub Band - Ballad (4:38)
  • 13. Mike Garson, Jim Walker - Admiration (6:47)
Add to Basket

59.00 PLN

CD:

Nr kat.: RRS2
Label  : Reference Recordings

W czym tkwi tajemnica samplerów? W tym, że choćbyśmy i sto razy wysłuchali nagrań na nich umieszczonych, nie wyjdziemy z podziwu nad: - jakością nagrania - prawdziwością brzmienia instrumentów - fenomenalnie urządzoną przestrzenią dźwiękową - wyraźnym zróżnicowaniem planów dźwiękowych Dzięki tak jednoznacznemu nagraniu docieramy do najdrobniejszego dźwięku, który w zamyśle kompozytora niesie sobą emocje, wrażenia, doznania. Odnajdujemy potęgę instrumentu, jakim jest orkiestra a nade wszystko odcztujemy w pełni to, co twórca dzieła miał nam do powiedzenia! W nagraniach jazzowych szczegóne znaczenie ma barwa instrumentów i cała przestrzeń jaka ona zajmuje. tak - pogłos, wybrzmienie, poświata, odblask - jakkolwiek Państwo nei nazwą tej wibracji, jaka wytwarza dźwięk - najważniejszym jest jego autentyczność, fizyczna odczuwalnośc wręcz! Proszę posłuchać choćby przykładu ze ścieżki nr 8. I co? A no właśnie. Czy trzeba jeszcze dokładniej definiować "nagranie referencyjne"?

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali:

undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Gwyneth Herbert - All The Ghosts
Ramon Ruiz - Flamenco Havana
Mike Lindup - Conversations with Silence
Fred Simon - Dreamhouse
Earwax Control - 2 Live
Chris Anderson - From the Heart
Antonio Forcione, Neil Stacey - Acoustic Mania - Talking Hands
SCHUBERT, STRAVINSKY, MOZART, The Allegri String Quartet - Arpeggione Sonata // Three Pieces for String Quartet // Three Pieces for Clarinet Solo // Clarinet Quintet in A Major
SCHUBERT, MENDELSSOHN, The Norwegian Chamber Orchestra - Symphony No. 5 in B Flat // Symphony No.4 in A
ClearAudio - Elixir of Sound
ClearAudio - Poziomica - Mini Level Gauge
ClearAudio - Poziomica gramofonowa - Dosenlibelle - Precision Bubble Level
ClearAudio - Clear Contact
ClearAudio - Bearing oil - olej syntetyczny do łożysk gramofonowych
BRAHMS, Erica Morini, Artur Rodzinski, Philharmonic Symphony Orchestra of London - Violin Concerto in D Major, Op. 77
SKROWACZEWSKI, Stanislaw Skrowaczewski, Minnesota Orchestra - Concerto Nicolo for piano left hand and orchestra
CHOPIN, Vlado Perlemuter - Paino Works
BRAHMS, Arthur Rubinstein, Henryk Szeryng - Brahms Violin Sonatas
BACH, Mieczyslaw Horszowski - The Well-Tempered Clavier, Book One
BACH, Mieczyslaw Horszowski - The Well-Tempered Clavier, Book One
Valdimir Horowitz, Gregor Piatigorsky, Rudolf Serkin, Nathan Milstein, Wanda Landowska - Great Musicians in Copenhagen 1932-1934
undefined
undefined
undefined
undefined