Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

SAMPLER- TACET

Das Mikrofon / Grundversion

  • 01. Joseph Haydn - Streichquartett - Op. 74 Nr.1, 2.Satz (6:49)
  • 02. Johann Strauss (Sohn) - Egyptischer Marsch - Op. 335 (3:59)
  • 03. Ludwig van Beethoven - Sonate d-Moll - Op. 31 Nr 2, 1. Satz (8:43)
  • 04. Gioacchino Rossini - Petite Messe Solennelle - Gloria (2:53)
  • 05. Gioacchino Rossini - Petite Messe Solennelle - Cum Sancto (6:58)
  • 06. Gioacchino Rossini - Petite Messe Solennelle - Crucifixus (3:37)
  • 07. Johann Sebastian Bach - Partita d-Moll - BWV 1004, Giga (3:05)
  • 08. Johann Caspar Kell - Toccata Terza in a (5:58)
  • 09. Carl Philip Emanuel Bach - Sonate c-Moll - Wq 161a, 2.Satz (4:34)
  • 10. Wolfgang Amadeus Mozart - Sonate in C - KV 330 (300h), 3.Satz (4:50)
  • 11. Franz Schubert - Streichquartett G-Dur - Op.161 D 887, 3.Satz (6:38)
  • 12. Hugo Wolf - "Heib' mich nicht reden" aus den Goethe-Liedern (1888) (3:40)
  • 13. Johann Sebastian Bach - Die Kunst der Fuge - Contrapunctus 9 (2:16)
  • 14. Wolfgang Amadeus Mozart - Fantasie d-Moll KV 397 (7:00)
  • 15. Felix Mendelssohn Bartholdy - Klaviertrio - Op. 66 Nr 2, 3.Satz (3:47)
  • 16. Richard Rodgers - Blue Moon (1:11
  • SAMPLER- TACET - sampler
Add to Basket

89.00 PLN

CD:

Nr kat.: TAC17
Label  : Tacet
Add to Basket

119.00 PLN

SACD Multi-CH:

Nr kat.: TAC17SA
Label  : Tacet

HISTORIA I NAGRANIA NAJLEPSZYCH MIKROFONÓW!

BOHATEREM tej płyty nie jest genialny artysta, fenomenalny zespół, wybitna orkiestra. Bohaterem jest - MIKROFON. Kondensatorowy. Narodził się w 1927 roku i do dziś odgrywa fundamentalną rolę w fonografii. Nie ma - w dobie kosmosu i cyfryzacji wynalazku bardziej "wrażliwego" na muzykę. Dzieje konstrukcji, doskonalenie jego budowy - często zaskakujące jak nagły zwrot akcji w doskonałej powieści kryminalnej, doczekały się wyjątkowej dokumentacji. Oczywiście - dźwiękowej. Firma TACET - wręcz laboratorium dźwięku - odtwarza i doskonali zarazem techniki nagraniowe Złotej Epoki Fonografii - lat 50. i 60. minionego stulecia, kiedy to niepokonane do dziś standardy w fonografii wyznaczyły wytwórnie takie jak Living Stereo czy Mercury Living Presence. Prezentujemy pierwszą część tej wyjątkowej dokumentacji - oto jak mikrofon wpływa na prawdę brzmienia i wierność odtworzenia muzycznej rzeczywistości. Jestem pewny, że od tej chwili będą Państwo gruntownie przepatrywali wszelkie opisy techniczne nagrania, by sprawdzić, czy interesująca Państwa płyta została nagrana przy użyciu najlepszych, najpełniej oddających prawdziwe brzmienie muzyki - mikrofonów! HiFiVision (01/01/1992):

 

"... Einfach atemberaubend, wie winzige musikalische Feinheiten eingefangen wurden...". more...



Luister (Netherlands) (01/01/1992):

"... Zoiets kom je niet gauw tegen...". more...



Hongkong (01/01/1992):

"CD of the Month". more...



Répertoire (01/01/1992):

"C′est par le plus grand des hasards, qui fait parfois bien les choses, que nous avons découvert de disque...". more...



Audio (01/01/1992):

"... So gerät die knapp 76 Minuten lange Scheibe zur audiophilen Lehr-Stunde, die dem HiFi-Freak unterhaltsam die Aufnahme-Seite näher bringt.". more...

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: