Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Rod Stewart

Gold

Rod Stewart - Gold (Disc 1) 01. Street Fighting Man (5:10) 02. Man Of Constant Sorrow (2:34) 03. An Old Raincoat Won't Ever Let You Down (3:08) 04. Handbags And Gladrags (4:26) 05. Gasoline Alley (4:07) 06. It's All Over Now (6:26) 07. Only A Hobo (4:20) 08. My Way Of Giving (4:00) 09. Country Comforts (4:46) 10. Cut Across Shorty (6:33) 11. Jo's Lament (3:30) 12. You're My Girl (I Don't Want To Discuss It) (4:33) 13. Maggie May (5:50) 14. Mandolin Wind (5:34) 15. (I Know) I'm Losing You (5:25) 16. (Find A) Reason To Believe (4:08) Rod Stewart - Gold (Disc 2) 01. Every Picture Tells A Story (6:00) 02. Seems Like A Long Time (4:04) 03. That's All Right / Amazing Grace (6:00) 04. Tomorrow Is A Long Time (3:47) 05. True Blue (3:36) 06. Lost Paraguayos (3:59) 07. Angel (4:06) 08. You Wear It Well (4:24) 09. I'd Rather Go Blind (3:53) 10. Twistin' The Night Away (3:18) 11. Pinball Wizard (3:13) 12. Oh! No Not My Baby (3:41) 13. Sweet Little Rock 'N' Roller (3:46) 14. Mine For Me (4:04) 15. Let Me Be Your Car (5:00) 16. Bring It On Home To Me / You Send Me (3:59) 17. Farewell (4:36) 18. Missed You (4:00) 19. You Put Something Better Inside Me (3:48)
  • Rod Stewart - vocal
Add to Basket

169.00 (199.00) PLN

2 SHM-CD:

Nr kat.: UICY90867
Label  : UNIVERSAL (Japan)

2 SHM-CD

Super High Material CD - kolejna nowość technologiczna japońskiego przemysłu fonograficznego... No właśnie, jak nazwać tę sferę, która już niemal co tydzień zaskakuje nas nowymi technologiami, nośnikami, próbkowaniem, transferem etc? Szalony, kosztowny, wyczerpujący i nieco groteskowy wręcz wyścig do mety z napisem: płyta winylowa - TRWA!!! ZA WSZELKĄ CENĘ UZYSKAĆ NA SREBRNYM KRĄŻKU JAKOŚĆ JAKĄ GWARANTOWAŁA PŁYTA WINYLOWA!! Oto kolejny rozdział tego wyścigu. Super High Material CD - ta nazwa, jak się wydaje, odnosi się bardziej do krążka, niż do jego zawartości czy kolejnego sposobu masterowania materiału muzycznego. Istota tego pomysłu zatem polega na użyciu tworzywa sztucznego o nadzwyczajnej czystości i przejrzystości. Tworzywo poliwęglanowe, stosowane w najwyższej jakości ekranach krystalicznych potwierdziło, jak dalece istotny wpływ na "prawdę" obrazu ma to, przez co na obraz ten patrzymy. Nie inaczej jest w sferze dźwięku. By pozostać w sferze powyższego porównania - proszę odpowiedzieć jak podobałby się Państwu mój ulubiony fragment wybrzeża Bałtyku w okolicach Rewala, gdyby patrzeć nań przez krystalicznie czyste, posztormowe i wysłonecznione powietrze, a jak - w czasie mgły, mżawki, przy siwoszarej powale opadających chmur? Wiem, oba widoki mogą być fascynujące, tyle że nam idzie o całkowitą prawdę brzmienia, o czystość i harmonię w całym paśmie. Promień lasera przenika do informacji muzycznej w sposób fizycznie niezakłócony jakością plastikowego nośnika, stopniem jego "zmętnienia", strukturalnej nieczystości. To tak, jakby zaczerpnąć dłonią wodę ze strumienia i nie uronić ani jednej kropli! Jakość optyki zdecydowanie poprawia jakość odczytywanych danych. I dokładność. Dźwięk zapisany w ten sposób ma znacznie większą przestrzeń, klarowność, równomierną scenę. Znikają zniekształcenia, które znów niefachowo tłumacząc zobrazuję przywołując powyginaną płytę winylową i skaczący po niej grot igły. Zbiera ona przede wszystkim siniaki obijając si

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: