Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Palladian Ensemble

A Choice Collection / Held by the Ears

  • 1 - Broken Consort In D: Fantazie
  • 2 - Courant
  • 3 - Ayre
  • 4 - Saraband
  • 5 - Sett Of Ayres In F: Preludio - Prestissimo
  • 6 - Sarabanda - Adagio
  • 7 - Gavotta Con Divisiono
  • 8 - Ayres For The Violin: Preludio In Ostinatione
  • 9 - Andamento Malinconico
  • 10 - John Come Kiss Me Now
  • 11 - Sett Of Ayres In D: Overture
  • 12 - Minuet
  • 13 - Almain
  • 14 - Corant
  • 15 - Two In One On A Ground
  • 16 - Old Simon The King
  • 17 - Ground In G Minor
  • 18 - Variations On Callino Casturame
  • 19 - Divisions On A Ground
  • 20 - Sett Of Ayres In E: Bizzararrie Sopra Un Basso Matinconico
  • 21 - Aria Amorosa - Adagio
  • 22 - Broken Consort In C: Fantazie
  • 23 - Courant
  • 24 - Ayre
  • 25 - Saraband
  • *****************************************************************
  • 1 - Preludio
  • 2 - The Lass Of Peatie'S Mill
  • 3 - Aria Presto
  • 4 - Sarabande
  • 5 - Giga Al Genio Turchescho
  • 6 - Aria Burlesca Con Molto Bizzarie
  • 7 - Canaries
  • 8 - A Scots Tune
  • 9 - Gallus Tom/Whip My Toudie/Hench Me Mallie Gray
  • 10 - Gypsies Lilt
  • 11 - Dumbarton'S Drums
  • 12 - Bonny Christie
  • 13 - When She Came Ben She Bobed
  • 14 - Gilliam Callum
  • 15 - Preludietto - Brisk
  • 16 - Fuga - Prestissimo
  • 17 - Arioso
  • 18 - Adagio
  • 19 - Jigg - Prestissimo
  • 20 - Divisions On A Ground In G
  • 21 - Preludio - Adagio
  • 22 - Prestissimo
  • 23 - (Andante) - Prestissimo - Adagio
  • 24 - Aria Con Divisione
  • 25 - Roger Of Coverly Divisions In D Minor
  • 26 - Preludio
  • 27 - Ostinatione
  • 28 - Sarabanda
  • 29 - Aria Burlesca
  • 30 - Preludio
  • 31 - Aria
  • 32 - Aria
  • 33 - Aria
  • 34 - Adagio
  • 35 - Aria Ad Imitatione Della Trombetta
  • 36 - A New Tune
  • Palladian Ensemble - group
Add to Basket

119.00 PLN

2 CD:

Nr kat.: CKD324
Label  : Linn Records

(fragment recenzji) Od chwili wtargnięcia szturmem na muzyczne proscenium Europy, brytyjski The Palladian Ensemble urósł był do rangi najprzedniejszych komentatorów kameralnej muzyki dawnej, przedkładając ją z urzekającą sensualnością i niekwestionowaną maestrią tudzież gracją, okraszającą jej nienaganne struktury inteligentną a błyskotliwą ingrediencją. (...) W introdukcji do misterium filozofii, Pierre Vicot rozważał: „Naszą sztukę można posiąść na dwa sposoby, to znaczy przez nauczanie mistrza, i nie inaczej, z ust do ust, a także za inspiracją i objawieniem boskim – lub też z książek, które są bardzo ciemne i pogmatwane; a żeby w nich odnaleźć zgodność i prawdę, trzeba być wielce przenikliwym, cierpliwym, pracowitym i czujnym”. Śmiem podejrzewać, iż członkowie The Palladian Ensemble w olśniewającej konfiguracji nie pozwalającej na udatną imitację, posiedli enumerowane przymioty, a zwinność i gładkość, z jaką poruszają się oni po odrębnych obszarach kulturowych, odległej epoce, filozoficznych i religijnych archetypach, są niepojęte. Przekuwając rozległą wiedzę ludzkości w dzieło sztuki o ponadczasowej wartości, palladiańscy artyści urzeczywistnili intymne marzenia o nadprzyrodzonej posturze sztuk, dając świadectwo zdumiewającego duchowego i kulturowego rozkwitu cywilizacji dojrzałego baroku; ery niewiarygodnej bujności, w obliczu której „my zaś, którzy chełpimy się naszą cywilizacją, czyż nie jesteśmy w gruncie rzeczy zgrzybiałymi barbarzyńcami?”(Teofil Gautier). Andrzej Osiński. Muzyka21, marze 2009

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: