Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Lindemann

musicbook: Power 500/1000

musicbook: Power 500/1000 image
Galeria okładek

ZamknijGaleria okładek

Instrukcja obsługi: https://lindemann-audio.de/wp-content/uploads/2019/11/Lindemann_Manual_musicbook_Power_Web.pdf

Musicbook POWER 500/1000

#. Housing milled from a solid aluminum block

#. Stereo operation or (vertical) bi-amping with separate bass level control: the troubleshooter for speaker placement problems.

#. N-Core technology: world class both metrologically and soundwise, highly musical reproduction reminiscent of tubes.

#. Two power classes: 2 x 250 W @ 4 ohms (Power 500) or 2 X 500 W @ 4 ohms (Power 1000).

#. Absolutely safe operation and load stable down to 2.5 ohms impedance.

Instrukcja obsługi: https://lindemann-audio.de/wp-content/uploads/2019/11/Lindemann_Manual_musicbook_Power_Web.pdf

Musicbook POWER 500/1000

#. Housing milled from a solid aluminum block

#. Stereo operation or (vertical) bi-amping with separate bass level control: the troubleshooter for speaker placement problems.

#. N-Core technology: world class both metrologically and soundwise, highly musical reproduction reminiscent of tubes.

#. Two power classes: 2 x 250 W @ 4 ohms (Power 500) or 2 X 500 W @ 4 ohms (Power 1000).

#. Absolutely safe operation and load stable down to 2.5 ohms impedance.

  • Lindemann - producent
Add to Basket

13990.00 PLN

wzmacniacz:

Nr kat.: LPOW1000
Label  : Lindemann (Niemcy)
Add to Basket

2690.00 EUR

wzmacniacz:

Nr kat.: LPOW500_II
Label  : Lindemann (Niemcy)
Add to Basket

3590.00 EUR

wzmacniacz:

Nr kat.: LPOW1000_II
Label  : Lindemann (Niemcy)
Nośnik w tej chwili niedostępny.

wzmacniacz:

Nr kat.: LPOW500
Label  : Lindemann (Niemcy)

UWAGA: od października 2021 - wersja POWER II

Od października 2021 - wersja POWER II. Wzmacniacz będzie w tym miesiącu oferowany w cenie wersji podstawowej!!! Najważniejsze modyfikacje: - za wzmocnienie odpowiada stopień analogowego wzmacniacza J-FET najwyższej jakości - dopasowanie do głośników odbywa się za pomocą sprawdzonej technologii obwodów N-core, która służy jako bufor mocy. Konsekwencja Norberta Lindemanna jest od wielu, wielu lat ceniona przez Melomanów na równi z Jego konstrukcjami. Stara się on tworzyć zestawy, środowiska, elektroniczne interfejsy do świata muzyki, do brzmienia naturalnego. Każda serii jego produktów jest zdefiniowanym estuarium, środowiskiem jednorodnym. Tylko połączenie wszystkich komponentów danej serii daje optymalny rezultat soniczny. Urządzenia pana Lindemann są bowiem konstruowane z myślą o pracy w jednym torze odsłuchowym. Ograniczę się więc w prezentacji najnowszego wzmacniacza/y do podania ich charakterystyki technicznej. Audiofilom i melomanom spragnionym kąpieli w słownym kisielu audiofilskiej nowomowy dedykuję mistrzowski i niedościgniony opis audiofilskiego rogu pana Wojskiego. Nie? Nie o to Panu idzie? Hm... A proszę słowo: róg zamienić na wzmacniacz albo cd player lub odtwarzacz strumieniowy SOURCE, konstrukcji pana Lindemanna. Natenczas Wojski chwycił na taśmie przypięty Swój róg bawoli, długi, cętkowany, kręty Jak wąż boa, oburącz do ust go przycisnął, Wzdął policzki jak banię, w oczach krwią zabłysnął, Zasunął wpół powieki, wciągnął w głąb pół brzucha I do płuc wysłał z niego cały zapas ducha, I zagrał: róg jak wicher, wirowatym dechem Niesie w puszczę muzykę i podwaja echem. Umilkli strzelcy, stali szczwacze zadziwieni Mocą, czystością, dziwną harmoniją pieni. Starzec cały kunszt, którym niegdyś w lasach słynął, Jeszcze raz przed uszami myśliwców rozwinął; Napełnił wnet, ożywił knieje i dąbrowy, Jakby psiarnię w nie wpuścił i rozpoczął łowy. Bo w graniu była łowów historyja krótka: Zrazu odzew dźwięczący, rześki: to pobudka; Potem jęki po jękach skomlą: to psów granie; A gdzieniegdzie ton twardszy jak grzmot: to strzelanie. Tu przerwał, lecz róg trzymał; wszystkim się zdawało, Że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało. Zadął znowu; myśliłbyś, że róg kształty zmieniał I że w ustach Wojskiego to grubiał, to cieniał, Udając głosy zwierząt: to raz w wilczą szyję Przeciągając się, długo, przeraźliwie wyje, Znowu jakby w niedźwiedzie rozwarłszy się garło, Ryknął; potem beczenie żubra wiatr rozdarło. Tu przerwał, lecz róg trzymał; wszystkim się zdawało, Że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało. Wysłuchawszy rogowej arcydzieło sztuki, Powtarzały je dęby dębom, bukom buki. Dmie znowu: jakby w rogu były setne rogi, Słychać zmieszane wrzaski szczwania, gniewu, trwogi, Strzelców, psiarni i zwierząt; aż Wojski do góry Podniósł róg, i tryumfu hymn uderzył w chmury. Tu przerwał, lecz róg trzymał; wszystkim się zdawało, Że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało. Ile drzew, tyle rogów znalazło się w boru, Jedne drugim pieśń niosą jak z choru do choru. I szła muzyka coraz szersza, coraz dalsza, Coraz cichsza i coraz czystsza, doskonalsza, Aż znikła gdzieś daleko, gdzieś na niebios progu! Wojski obiedwie ręce odjąwszy od rogu Rozkrzyżował; róg opadł, na pasie rzemiennym Chwiał się. Wojski z obliczem nabrzmiałym, promiennym, Z oczyma wzniesionymi, stał jakby natchniony, Łowiąc uchem ostatnie znikające tony. A tymczasem zagrzmiało tysiące oklasków, Tysiące powinszowań i wiwatnych wrzasków. Adam Mickiewicz - Pan Tadeusz, Księga IV

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: