Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

HANDEL, Justino Diaz, Alfred Deller, English Chamber Orchestra, Johannes Somary

Semele (opera - oratorio)

Semele (opera - oratorio) image
Galeria okładek

ZamknijGaleria okładek

George Frederick Handel - A Handel Celebration 01. Act 1. Scene 1. Overture (5:59) 02. Act 1. Scene 1. Behold! suspicious flashes rise (1:56) 03. Act 1. Scene 1. Lucky omens bless our rites (3:54) 04. Act 1. Scene 1. Daughter, obey (1:14) 05. Act 1. Scene 1. Ah me! What refuge now is left me? (3:37) 06. Act 1. Scene 1. Alas! she yields, and has undone me! (4:28) 07. Act 1. Scene 1. Avert these omens, all ye pow'rs! (2:12) 08. Act 1. Scene 1. Again auspicius flashes rise (2:06) 09. Act 1. Scene 3. Ah, wretched prince, doom'd to disastrous love! (3:08) 10. Act 1. Scene 4. See, see! Jove's Priests and holy Augurs come. (1:38) 11. Act 1. Scene 4. Endless pleasure, endless love (4:54) 12. Act 2. Scene 1. Sinfonia (1:52) 13. Act 2. Scene 1. No more! I'll hear no more! (6:18) 14. Act 2. Scene 2. Oh sleep, why dost thou leave me? (3:51) 15. Act 2. Scene 3. Let me not another moment (4:14) 16. Act 2. Scene 3. You are mortal and require (4:56) 17. Act 2. Scene 3. Why sighs my Semele! (3:56) 18. Act 2. Scene 3. Now Love that everlasting boy invites (2:44) 19. Act 2. Scene 3. By my command (6:47) 20. Act 2. Scene 4. Dear sister, how was your journey hither? (3:42) George Frederick Handel - A Handel Celebration (Disc 35) 01. Act 1. Scene 1. Overture (5:59) 02. Act 1. Scene 1. Behold! suspicious flashes rise (1:56) 03. Act 1. Scene 1. Lucky omens bless our rites (3:54) 04. Act 1. Scene 1. Daughter, obey (1:14) 05. Act 1. Scene 1. Ah me! What refuge now is left me? (3:37) 06. Act 1. Scene 1. Alas! she yields, and has undone me! (4:28) 07. Act 1. Scene 1. Avert these omens, all ye pow'rs! (2:12) 08. Act 1. Scene 1. Again auspicius flashes rise (2:06) 09. Act 1. Scene 3. Ah, wretched prince, doom'd to disastrous love! (3:08) 10. Act 1. Scene 4. See, see! Jove's Priests and holy Augurs come. (1:38) 11. Act 1. Scene 4. Endless pleasure, endless love (4:54) 12. Act 2. Scene 1. Sinfonia (1:52) 13. Act 2. Scene 1. No more! I'll hear no more! (6:18) 14. Act 2. Scene 2. Oh sleep, why dost thou leave me? (3:51) 15. Act 2. Scene 3. Let me not another moment (4:14) 16. Act 2. Scene 3. You are mortal and require (4:56) 17. Act 2. Scene 3. Why sighs my Semele! (3:56) 18. Act 2. Scene 3. Now Love that everlasting boy invites (2:44) 19. Act 2. Scene 3. By my command (6:47) 20. Act 2. Scene 4. Dear sister, how was your journey hither? (3:42)
  • Justino Diaz - baritone
  • Alfred Deller - conductor
  • English Chamber Orchestra - orchestra
  • Johannes Somary - conductor
  • HANDEL
Add to Basket

64.00 PLN

2 CD:

Nr kat.: RRC2020
Label  : Regis Records

To bardzo "angielskie" dzieło Handla. Kompozycja oryginalna, wolna od zapożyczeń formalnych powstała między 3 czerwca a 4 lipca 1743 do tekstu opracowanego już w 1706 roku przez Williama Congreve'a. Congreve przygotował libretto w oparciu o Metamorfozy Owidiusza. Czynił to na zlecenie Johna Eccles'a, który opublikował swoje dzieło w 1710. Niestety, przez dziesiątki lat utwór nie został wykonany publicznie. Handel postanowił wykorzystać świetny materiał literacki. (...) Premiera "Semele" miałą miejsce w lutym 1744 roku. Zrazu spotkałą się z nagannym przyjęciem. Wielbiciele talentu handla zskoczeni a nawet zbulwersowani byli pierwiastkami erotycznymi, opowieściami o rozwiązłym stylu życia greckich bogów. To nie jest oratorium - wołano. - To sprośna opera! Aby pozostać w konwencji, m.in. jeden z najznakomitszych zespołów chóralnych świata, uczestniczący w tym nagraniu, zmienił swoja nazwę na 'Amor Artis Chorale". W opninii prestiżowego "Penguin CD Guide" - płyta pod każdym względem zasłużyła na "TOP RECOMENDATION". Szczególnie podkreślono staraność w doborze solistów oraz oddanie charakteru dzieła, które nazwane "oratorium" jest w istocie operą. Review: "much charm & spirit with superb soloists...the fine recording allows excellent detail" (Penguin Guide 3*)