Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Dynamique Audio

Caparo

Galeria okładek

ZamknijGaleria okładek

Wszystkie kable Dynamique Audio powstają niemal w całości z własnych materiałów producenta. W ten sposób kreatorzy mogą urzeczywistniać swoją wizję reprodukcji dźwięku w każdym niemal calu ich produktu. A ta wizja zamyka się w stwierdzeniu: bezwzględny obiektywizm, całkowita wierność i dokładność oraz prostota budowy. Wyeliminowano praktyki tzw. inżynierii dźwięku.

Zadaniem kabla jest połączyć dwa urządzenia. Nie może on mieć wpływu na jakość tego połączenia, także w zakresie walorów brzmieniowych. Ma pełnić rolę torów, po których mknie pociąg. Musi być obojętny wobec warunków zewnętrznych, czasu pracy i zmiany warunków elektrycznych owej pracy. Bez względu na to, jakie zepniemy nim urządzenia – kabel ten ma jedynie łączyć.

Jeśli szukają Państwo kabla, który ma ocieplić Wasz system, wyeksponować niskie tony czy też podkreślić detale w paśmie wysokich częstotliwości – to oferta Dynamique Audio na niewiele się tutaj przyda.

Wszystkie kable tej manufaktury różnią się od siebie jedynie zakresem, rozpiętością, precyzją czy też stopniem dokładności przekazywanego za ich pośrednictwem obrazu muzycznego.

Porównując do sali kinowej… Ilość detali i szczegółów obrazu ujawnia się w zależności od miejsca, jakie mamy na widowni. Kable Dynamique Audio nie gubią żadnego detalu obrazu dźwiękowego. Kiedy jednak zmieniają Państwo model niższy na kolejny w katalogu – powiększa się okno, rozszerza panorama, przybliża się do nas pełniej prawdziwy obraz dźwiękowy odtwarzanej muzyki.

Każdy z kabli Dynamique Audio jest dostarczany z pełną specyfikacją użytych materiałów. Każdy półprodukt i komponent jest nazwany z imienia i składu. Nie ma tu żadnych tajnych i indywidualnych rozwiązań.

Wszystkie kable są wystarczająco elastyczne, trwałe i estetyczne. Ich budowa musi uwzględniać tylko najniezbędniejsze elementy. Całkowicie wyeliminowano tak chętnie stosowane „magiczne” warstwy i osłony, ekrany i polepszacze. Bezwzględnie natomiast realizowany jest reżim wynikający z zasad fizyki i elektroniki wobec funkcji, jakie musi spełniać idealny kabel audiofilski.

Dynamique Audio wybrał srebro jako materiał najlepiej wspierający wymagania stawiane kablom połączeniowym. Wspiera je miedź pokrywana srebrem. W przypadku obu materiałów mamy do czynienia z najczystszym srebrem i najczystszą miedzią. W odniesieniu do srebra wykorzystywany jest kruszec o dwóch stopniach czystości: standard high purity oraz super-purity. Z kolei przewody miedziane pokrywane są warstwą o grubości 100 mikronów srebra – najprawdopodobniej żadna inna manufaktura na świecie nie „uszlachetnia” miedzi w tak wysokim stopniu jak Dynamique Audio.

Łącząc naturę alchemika z finezją jubilera – przy wykorzystaniu całej wiedzy inżynierskiej i tajemnic fizyki – stajemy przed zadaniem skonstruowania kabla idealnego. Musi to być przewód na tyle cienki, by nie był za gruby. I nie jest to gra słów. W nich ukryty jest najgłębszy sens funkcji optymalnego przekazywania treści muzycznej. W obu przypadkach przewód musi być otoczony dielektrykiem idealnym, tak w zakresie podatności na oddziaływanie pola elektromagnetycznego jak i nie ulegającego działaniom mechanicznym, w tym skręcaniu i gięciu, przede wszystkim.

Łączenie przewodników i izolatorów odbywa się w warunkach chemicznej sterylności.

Z punktu widzenia celu, a więc idealnej prezentacji dźwięku – najlepszą konstrukcją kabli łączeniowych jest stosowanie pojedynczych żył, także w układzie wiązki równolegle biegnących przewodników zamiast plecionki. Ten drugi wariant rodzi więcej niebezpieczeństw w zakresie wzajemnych interferencji między przewodami czy nierównomiernego rozkładu pola elektromagnetycznego.

Głównym dielektrykiem w kablach Dynamique Audio jest teflon. Jego uznane walory izolacyjne a także ochronne sprawdzają się w praktyce dnia codziennego w wielu sferach życia i techniki. Zapewnia doskonałe prowadzenie żyły przewodu w otulinie powietrznej, daje się swobodnie kształtować, nie ulega wpływom czynników zewnętrznych, w tym przede wszystkim rezonansowi mechanicznemu. Stosowany jest także polietylen, głównie w podstawowych modelach cyfrowych. W kablach droższych, stosowany jest idealny izolator stanowiący połączenie teflonu z poduszką powietrzną, w której zawieszony jest sam przewodnik. Ma to kapitalny wpływ na poziom szczegółowości przekazywanej muzyki, podkreśla jej wyrafinowanych charakter.

Poniższe schematy obrazują geometrię wewnętrzną kabli Dynamique Audio. W ten sposób uzyskano maksymalną redukcję szumów tła, typu EM / RF, nawet przy odcinkach dłuższych niż przyjęte standardy. Każdy bowiem kabel to także antena ściągająca wszelkie radiowe szumy, szmery – słowem – zakłócenia.






Z pełną pokorą i rozwagą inżynierowie z Dynamique Audio potraktowali sprawę ekranowania przewodów. Można odnieść wrażenie, że ekranowanie może zrodzić skutki przeciwne do oczekiwanych. Pomijając fakt, że do konstrukcji kabla wprowadza się nowy element w celu poprawy ogólnych parametrów elektrycznych przewodu, to jednocześnie ekran sam w sobie podlega wpływom pola elektromagnetycznego, działaniom mechanicznym a jego funkcja ochronna może być zaprzepaszczona w wyniku niedokładnego połączenia ekranu. Przy krótkich kablach używanych w systemach domowych, ekranowanie może w mniejszym stopniu chronić sygnał, a wręcz osłabiać go. Jedynie w kablach cyfrowych stosowane jest ekranowanie zarówno materiałami metalizowanymi jak i obojętnymi, ceramicznymi.

Każdy kabel analogowy Dynamique Audio jest wyposażony w specjalny tłumik aluminiowy, wykonany z czystego aluminium w procesie frezowania sterowanego komputerowo, poddawanego mechanicznemu polerowaniu i anodyzowaniu. Okazał się lepszym rozwiązaniem w niwelowaniu efektu mikrofonowego aniżeli powszechnie stosowane otuliny z jedwabiu. Tłumiki są przyklejone specjalnym klejem, który wręcz wspomaga je w absorbcji wszelkich drgań i rezonansu. Obniżony w ten sposób poziom szumów przyczynia się do poprawy rozdzielczości dźwięku, jego wyrazistości.

Aby w żadnej mierze nie osłabiać jakości kabli, Dynamique Audio wyposaża je w najlepsze końcówki takich marek jak WBT, Furutech, Wattgate oraz Neutrik. Dla modeli podstawowych producent opracował własne końcówki RCA oraz głośnikowe, które jakością nie ustępują tym wyżej wymienionym, a są od nich tańsze.

Kierunkowość, zdaniem specjalistów z Dynamique Audio, nie ma zauważalnego wpływu na jakość przekazywanych walorów dźwiękowych. Ich kable powinny się doskonale akomodować w systemie niezależnie od tego, jak je ułożymy. Oczywiście, podczas długiej, stabilnej pracy pojawia się zjawisko tzw. uporządkowania elektromagnetycznego. Jeżeli jednak kabel będzie odwrócony od jego domyślnej konfiguracji – efekt uporządkowania zostanie odwrócony na bardzo krótki czas. Dlatego w modelach wyższych, jedna z końcówek jest wzmocniona dodatkowo folią termokurczliwą. Tę więc końcówkę należy połączyć ze źródłem.

Kable srebrne muszą być wygrzewane dłużej aniżeli miedziane. Nawet dwa razy dłużej. Dlatego każdy przewód Dynamique Audio, zanim trafi do melomana, jest wygrzewany w specjalnym urządzeniu burn-in. Każdy z interkonektów jest fabrycznie wygrzewany przez 50 godzin; kable głośnikowe i zasilające – dwa razy dłużej. Ale pełny proces dochodzenia do pracy optymalnej uzyskać można dopiero w czasie ciągłych odsłuchów w Państwa systemie domowym. Tu proces wygrzewania powinien trwać jeszcze raz tak długo jak w fabryce: 50 i 100 godzin.

Dynamique Audio przygotuje dla Państwa kable o każdej długości. Ale należy tu pamiętać o wpływie długości odcinka na walory muzyczne. Zakłada się, że kable długie eksponują niskie tony a ograniczają średnicę i zakres wysokich częstotliwości. I odwrotnie. Ale nie ma chyba wzorca idealnej długości. Przyjęło się, że optimum to jeden metr dla interkonektów oraz trzy – dla kabli głośnikowych.

Wszystkie kable Dynamique Audio powstają niemal w całości z własnych materiałów producenta. W ten sposób kreatorzy mogą urzeczywistniać swoją wizję reprodukcji dźwięku w każdym niemal calu ich produktu. A ta wizja zamyka się w stwierdzeniu: bezwzględny obiektywizm, całkowita wierność i dokładność oraz prostota budowy. Wyeliminowano praktyki tzw. inżynierii dźwięku.

Zadaniem kabla jest połączyć dwa urządzenia. Nie może on mieć wpływu na jakość tego połączenia, także w zakresie walorów brzmieniowych. Ma pełnić rolę torów, po których mknie pociąg. Musi być obojętny wobec warunków zewnętrznych, czasu pracy i zmiany warunków elektrycznych owej pracy. Bez względu na to, jakie zepniemy nim urządzenia – kabel ten ma jedynie łączyć.

Jeśli szukają Państwo kabla, który ma ocieplić Wasz system, wyeksponować niskie tony czy też podkreślić detale w paśmie wysokich częstotliwości – to oferta Dynamique Audio na niewiele się tutaj przyda.

Wszystkie kable tej manufaktury różnią się od siebie jedynie zakresem, rozpiętością, precyzją czy też stopniem dokładności przekazywanego za ich pośrednictwem obrazu muzycznego.

Porównując do sali kinowej… Ilość detali i szczegółów obrazu ujawnia się w zależności od miejsca, jakie mamy na widowni. Kable Dynamique Audio nie gubią żadnego detalu obrazu dźwiękowego. Kiedy jednak zmieniają Państwo model niższy na kolejny w katalogu – powiększa się okno, rozszerza panorama, przybliża się do nas pełniej prawdziwy obraz dźwiękowy odtwarzanej muzyki.

Każdy z kabli Dynamique Audio jest dostarczany z pełną specyfikacją użytych materiałów. Każdy półprodukt i komponent jest nazwany z imienia i składu. Nie ma tu żadnych tajnych i indywidualnych rozwiązań.

Wszystkie kable są wystarczająco elastyczne, trwałe i estetyczne. Ich budowa musi uwzględniać tylko najniezbędniejsze elementy. Całkowicie wyeliminowano tak chętnie stosowane „magiczne” warstwy i osłony, ekrany i polepszacze. Bezwzględnie natomiast realizowany jest reżim wynikający z zasad fizyki i elektroniki wobec funkcji, jakie musi spełniać idealny kabel audiofilski.

Dynamique Audio wybrał srebro jako materiał najlepiej wspierający wymagania stawiane kablom połączeniowym. Wspiera je miedź pokrywana srebrem. W przypadku obu materiałów mamy do czynienia z najczystszym srebrem i najczystszą miedzią. W odniesieniu do srebra wykorzystywany jest kruszec o dwóch stopniach czystości: standard high purity oraz super-purity. Z kolei przewody miedziane pokrywane są warstwą o grubości 100 mikronów srebra – najprawdopodobniej żadna inna manufaktura na świecie nie „uszlachetnia” miedzi w tak wysokim stopniu jak Dynamique Audio.

Łącząc naturę alchemika z finezją jubilera – przy wykorzystaniu całej wiedzy inżynierskiej i tajemnic fizyki – stajemy przed zadaniem skonstruowania kabla idealnego. Musi to być przewód na tyle cienki, by nie był za gruby. I nie jest to gra słów. W nich ukryty jest najgłębszy sens funkcji optymalnego przekazywania treści muzycznej. W obu przypadkach przewód musi być otoczony dielektrykiem idealnym, tak w zakresie podatności na oddziaływanie pola elektromagnetycznego jak i nie ulegającego działaniom mechanicznym, w tym skręcaniu i gięciu, przede wszystkim.

Łączenie przewodników i izolatorów odbywa się w warunkach chemicznej sterylności.

Z punktu widzenia celu, a więc idealnej prezentacji dźwięku – najlepszą konstrukcją kabli łączeniowych jest stosowanie pojedynczych żył, także w układzie wiązki równolegle biegnących przewodników zamiast plecionki. Ten drugi wariant rodzi więcej niebezpieczeństw w zakresie wzajemnych interferencji między przewodami czy nierównomiernego rozkładu pola elektromagnetycznego.

Głównym dielektrykiem w kablach Dynamique Audio jest teflon. Jego uznane walory izolacyjne a także ochronne sprawdzają się w praktyce dnia codziennego w wielu sferach życia i techniki. Zapewnia doskonałe prowadzenie żyły przewodu w otulinie powietrznej, daje się swobodnie kształtować, nie ulega wpływom czynników zewnętrznych, w tym przede wszystkim rezonansowi mechanicznemu. Stosowany jest także polietylen, głównie w podstawowych modelach cyfrowych. W kablach droższych, stosowany jest idealny izolator stanowiący połączenie teflonu z poduszką powietrzną, w której zawieszony jest sam przewodnik. Ma to kapitalny wpływ na poziom szczegółowości przekazywanej muzyki, podkreśla jej wyrafinowanych charakter.

Poniższe schematy obrazują geometrię wewnętrzną kabli Dynamique Audio. W ten sposób uzyskano maksymalną redukcję szumów tła, typu EM / RF, nawet przy odcinkach dłuższych niż przyjęte standardy. Każdy bowiem kabel to także antena ściągająca wszelkie radiowe szumy, szmery – słowem – zakłócenia.






Z pełną pokorą i rozwagą inżynierowie z Dynamique Audio potraktowali sprawę ekranowania przewodów. Można odnieść wrażenie, że ekranowanie może zrodzić skutki przeciwne do oczekiwanych. Pomijając fakt, że do konstrukcji kabla wprowadza się nowy element w celu poprawy ogólnych parametrów elektrycznych przewodu, to jednocześnie ekran sam w sobie podlega wpływom pola elektromagnetycznego, działaniom mechanicznym a jego funkcja ochronna może być zaprzepaszczona w wyniku niedokładnego połączenia ekranu. Przy krótkich kablach używanych w systemach domowych, ekranowanie może w mniejszym stopniu chronić sygnał, a wręcz osłabiać go. Jedynie w kablach cyfrowych stosowane jest ekranowanie zarówno materiałami metalizowanymi jak i obojętnymi, ceramicznymi.

Każdy kabel analogowy Dynamique Audio jest wyposażony w specjalny tłumik aluminiowy, wykonany z czystego aluminium w procesie frezowania sterowanego komputerowo, poddawanego mechanicznemu polerowaniu i anodyzowaniu. Okazał się lepszym rozwiązaniem w niwelowaniu efektu mikrofonowego aniżeli powszechnie stosowane otuliny z jedwabiu. Tłumiki są przyklejone specjalnym klejem, który wręcz wspomaga je w absorbcji wszelkich drgań i rezonansu. Obniżony w ten sposób poziom szumów przyczynia się do poprawy rozdzielczości dźwięku, jego wyrazistości.

Aby w żadnej mierze nie osłabiać jakości kabli, Dynamique Audio wyposaża je w najlepsze końcówki takich marek jak WBT, Furutech, Wattgate oraz Neutrik. Dla modeli podstawowych producent opracował własne końcówki RCA oraz głośnikowe, które jakością nie ustępują tym wyżej wymienionym, a są od nich tańsze.

Kierunkowość, zdaniem specjalistów z Dynamique Audio, nie ma zauważalnego wpływu na jakość przekazywanych walorów dźwiękowych. Ich kable powinny się doskonale akomodować w systemie niezależnie od tego, jak je ułożymy. Oczywiście, podczas długiej, stabilnej pracy pojawia się zjawisko tzw. uporządkowania elektromagnetycznego. Jeżeli jednak kabel będzie odwrócony od jego domyślnej konfiguracji – efekt uporządkowania zostanie odwrócony na bardzo krótki czas. Dlatego w modelach wyższych, jedna z końcówek jest wzmocniona dodatkowo folią termokurczliwą. Tę więc końcówkę należy połączyć ze źródłem.

Kable srebrne muszą być wygrzewane dłużej aniżeli miedziane. Nawet dwa razy dłużej. Dlatego każdy przewód Dynamique Audio, zanim trafi do melomana, jest wygrzewany w specjalnym urządzeniu burn-in. Każdy z interkonektów jest fabrycznie wygrzewany przez 50 godzin; kable głośnikowe i zasilające – dwa razy dłużej. Ale pełny proces dochodzenia do pracy optymalnej uzyskać można dopiero w czasie ciągłych odsłuchów w Państwa systemie domowym. Tu proces wygrzewania powinien trwać jeszcze raz tak długo jak w fabryce: 50 i 100 godzin.

Dynamique Audio przygotuje dla Państwa kable o każdej długości. Ale należy tu pamiętać o wpływie długości odcinka na walory muzyczne. Zakłada się, że kable długie eksponują niskie tony a ograniczają średnicę i zakres wysokich częstotliwości. I odwrotnie. Ale nie ma chyba wzorca idealnej długości. Przyjęło się, że optimum to jeden metr dla interkonektów oraz trzy – dla kabli głośnikowych.

  • Dynamique Audio - _
Add to Basket

2279.00 (3799.00) PLN

2 kabel głośnikowy:


OSTATNIE EGZEMPLARZE Kable prezentacyjne, sprawdzone, wygrzane i zahartowane w najbardziej wymagających systemach! Caparo – w pełni audiofilskie kable głośnikowe, hybrydowe, z czystego srebra i posrebrzanej czystej miedzi. Ich konstrukcja oraz stopień czystości użytych materiałów stały się gwarantem wyjątkowo wyrównanej. liniowej wprost prezentacji częstotliwości w całym paśmie przenoszenia treści muzycznych. Wzbogacona została plastyka i klarowność głębi. Wmontowano po dwa tłumiki na kabel, co jeszcze bardziej uodporniło te przewody na niekorzystne wpływy rezonansowe i drgania mechaniczne. Na ich przykładzie można prezentować cechę holograficznego przenoszenia treści muzycznych. Zarówno bananowe końcówki, jak i kotwiczki - z pozłacanej miedzi. I pięknie się prezentują.


**DANE TECHNICZNE:
Przewodnik: czyste srebro (4N) & posrebrzana miedź OFC copper (7N)
Konstrukcja: 2 x 20 AWG (Ag) oraz 2 x 18 AWG, 2 x 19 AWG (SPC) (11 AWG equivalent) na kanał
Izolacja: Teflon, otulina powietrzna
Geometria: Counter-balanced helical twist, Distributed gauge, Triple-balanced
Tłumienie: 1,8 -2,6g) 2 x resonance damper per channel
Końcówki (bananowe) WBT Nextgen 0610 Cu
Końcówki (kotwiczki): WBT Nextgen 0681 Cu



  SoundStage! GoodSound! 
  Review - Dec 2011






Interkonekty i przewody Dynamique Audio (Anglia) - w naszej ofercie

Interkonekty i przewody Dynamique Audio (Anglia) - w naszej ofercie