Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

CHOPIN, Krystian Zimerman, Los Angeles Pilharmonic Orchestra, Carlo Maria Giulini

Klavierkonzert Nr. 1 e-moll op. 11 / Klavierkonzert Nr. 2 f-moll op. 21

  • 01. Klavierkonzert Nr. 1 e-moll op. 11 CT 47 - I. Allegro maestoso (20:04)
  • 02. Klavierkonzert Nr. 1 e-moll op. 11 CT 47 - II. Romanze. Larghetto (10:40)
  • 03. Klavierkonzert Nr. 1 e-moll op. 11 CT 47 - III. Rondo. Vivace (9:51)
  • 04. Klavierkonzert Nr. 2 f-moll op. 21 CT 48 - I. Maestoso (14:15)
  • 05. Klavierkonzert Nr. 2 f-moll op. 21 CT 48 - II. Larghetto (9:09)
  • 06. Klavierkonzert Nr. 2 f-moll op. 21 CT 48 - III. Allegro vivace (8:27)
  • Krystian Zimerman - piano
  • Los Angeles Pilharmonic Orchestra - orchestra
  • Carlo Maria Giulini - conductor
  • CHOPIN
Add to Basket

149.00 PLN

SHM-CD:

Nr kat.: UCCG9796
Label  : UNIVERSAL (Japan)

Original-Image Bit-Processing

Alicja Matacka-Kościelna, w tekście "Krystian Zimerman na płytach Deutsche Grammophon". „Rocznik Chopinowski” t. 12 [1980], ss. 267-269 pisała na temat prezentowanego na tej płycie wykonania Koncertu e-moll z Orkiestrą Filharmonii z Los Angeles pod batutą Carla Marii Giuliniego (1979): Również i to wykonanie potwierdza, że Zimerman w swej sztuce interpretacji konsekwentnie dąży do zrealizowania celu, który do tej pory udało się osiągnąć tylko najwybitniejszym: Horowitzowi, Rubinsteinowi, do pewnego stopnia również Polliniemu. Zgodnie z tą koncepcją wykonanie jest prezentacją wartości dzieła w sposób indywidualny, twórczy, a jednocześnie jak najbliższy intencji kompozytora. Realizacja takich założeń wymaga od wykonawcy umiejętności bycia zarówno konstruktywistą, jak i poetą… Świadoma rezygnacja z brawury technicznej i nadmiernego poetyzowania (…) pozwala Zimermanowi na utrzymanie idealnej równowagi między nastrojowością a konstrukcją dzieła. Tekst alternatywny
Płyty SHM-CD do odtworzenia we wszystkich typach czytników CD oraz DVD. Gwarantują niespotykaną wcześniej analogową jakość brzmienia, odwzorowują wszystkie walory taśmy-matki. Zdaniem specjalistów - ten nośnik i ta technologia najlepiej - bo natywnie, przenosi na krążek CD wszystkie walory nagrania analogowego.