Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

CHOPIN, Solomon

Complete Recordings of Chopin

  • Solomon - Chopin--The Complete Recordings
  • 01. Etudes, Op. 10--No.3 in E major (4:43)
  • 02. Etudes, Op. 10--No.8 in F major (2:24)
  • 03. Etudes, Op. 10--No.9 in F minor (2:10)
  • 04. Etudes, Op. 25--No.1 in Ab major (2:30)
  • 05. Etudes, Op. 25--No.2 in F minor (1:17)
  • 06. Etudes, Op. 25--No.3 in F major (1:35)
  • 07. Etudes, Op. 25--No.3 in F major (1:45)
  • 08. Nocturne in Eb Major, Opus 9, No.2 (4:57)
  • 09. Nocturne in Db major, Op. 27, No.2 (5:31)
  • 10. Valse in Ab major, Op. 42 (3:31)
  • 11. Valse in E minor, Op. posth. (2:24)
  • 12. Polonaise in A major, op.40 No.1 (3:52)
  • 13. Polonaise in Ab major, Op. 53 (6:19)
  • 14. Fantaisie [sic] in F minor, Op. 49 (12:18)
  • 15. Mazurka in A minor, Op. 68 No.2 (2:19)
  • 16. Ballade No.4 in F minor, Op. 52 (9:38)
  • 17. Berceuse, Op. 57 (5:01)
  • Solomon - piano
  • CHOPIN

Produkt w tej chwili niedostępny.

Salomon, brytyjski pianista, który już w wieku dziesięciu lat miał za sobą pierwsze publiczne występy. Jako nastolatek z powodzeniem wykonywał kompozycje Beethovena, oraz Czajkowskiego. Intensywne tournee, oraz duża presja spowodowały w nim niechęć do grania na fortepianie. Za namową dyrygenta Sir Henry Wooda przestał publicznie występować i zajął się nauką. Powrócił na scenę dopiero po skończeniu 21 lat, jego gra weszła wtedy na zupełnie nowy poziom. Koncertował w Wielkiej Brytanii, USA i Australli, gdzie zasłynął z legendarnych interpretacji Beethovena. Jego wykonania charakteryzują się niezwykłą wirtuozerią, liryzmem, oraz głęboką pasją. Solomon's Chopin is characterized by firm yet flexible rhythm, emotional health, unmannered expression, bedrock fingerwork, and just the right blend of delicacy and strength. His F Minor Fantasy and Berceuse belong on anyone's short list of great Chopin recordings. It's also interesting to hear this "literalist" fill in the left hand chords when the main theme of the A Major Polonaise recapitulates. (Jed Distler)