Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

CASTELLO, ORTIZ, TELEMANN, VIVALDI, Red Priest

Priest on the Run

  • Dario Castello (c1590-c1630):
  • 1 Sonata Terza (Book 2)
  • Diego Ortiz (c1510-c1570):
  • 2 Two Ricercadas
  • Georg Phillip Telemann (1681-1767):
  • 'Gypsy' Sonata in A minor
  • 3 Largo
  • 4 Vivace
  • 5 Affetuoso
  • 6 Allegro
  • Luis de Narváez (c1500-1555):
  • 7 Canción del Emperador
  • Anon (Venice, 1551):
  • 8 Renaissance Revels
  • Bartolomeo de Selma e Salaverde (1580-1640):
  • 9 Canzona Prima
  • Johann Heinrich Schmelzer (c1620-1680)
  • 10 The Cuckoo Sonata
  • Marco Uccellini (1610-1680):
  • 11 La Bergamasca
  • Henry Purcell (1659-1695):
  • 12 Two in One upon a Ground
  • Georg Frederich Handel (1685-1759):
  • 13 Aria Amorosa (from Op 2 No 1)
  • Georg Phillip Telemann:
  • Fantasia for Viola da Gamba
  • 14 Andante
  • 15 Vivace
  • Maurizio Cazzati (c1620-1677) / Claudio Monteverdi (1567-1643)
  • 16 Zefiro's Ground
  • Antonio Vivaldi (1678-1741):
  • Concerto in D, RV92
  • 'Priest on the Run'
  • 17 Allegro
  • 18 Andante
  • 19 Allegro
  • Red Priest
  • CASTELLO
  • ORTIZ
  • TELEMANN
  • VIVALDI
Add to Basket

59.00 PLN

CD:

Nr kat.: RP001
Label  : Nimbus Records

SZALONA I NIEZWYKŁA PODRÓŻ DO ŚWIATA EUROPEJSKIEJ MUZYKI RENESANSU I BAROKU RED PRIEST to jedyny zespół muzyki dawnej, o którym nie bez zakłopotania przemieszanego z zachwytem rozpisywała się prasa muzyczna całego świata. Pisano o tej czwórce muzyków "całkowicie wyzwolonych" w the Rolling Stones, Jackson Pollock, the Marx Brothers, Spike Jones and the Cirque du Soleil. To najbardziej bezwzględni interpretatorzy muzyki baroku, piraci i anioły w jednym, obrazoburcy i heretycy w takim samym stopniu jak kwintesencja ekstazy i zadumy. Grają barok tak, jak żadna kapela rockowa najbardziej zakręcony rock 'n' roll. Prześmiewają konwencje, uwznioślają współczesne rozumienie minionych epok, bawią, mamią, czarują, uwodzą, przerażają. Ale bezwzględnie, przez wszystkich, którzy spotkali się z ich twórczością, uważani są za jedną z najbardziej kreatywnych i rozwijających się nieustannie pomysłów na współczesne interpretowanie muzyki dawnej. Vivaldiego grają tak, jakby on sam pisał i komponował, gdyby był współczesnym rockmanem. Kapitalna zabawa, niezwykła podróż w świat akordów i koncepcji jakby wyrwanych z tysiącletniego snu! Ich propozycja "Czterech pór roku" - jest niezwykła! Ich energia emanująca z wykonań muzyki renesansowej - wprost zachwyca. "Faint hearts should prepare themselves· BBC Music Magazine