Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

BRAHMS, LISZT, SCHUMANN, Solomon

Carnaval, Piano Sonata No. 3

  • 1. Carnaval, Op. 9: 1. Preambule
  • 2. Carnaval, Op. 9: 2. Pierrot
  • 3. Carnaval, Op. 9: 3. Arlequin
  • 4. Carnaval, Op. 9: 4. Valse Noble
  • 5. Carnaval, Op. 9: 5. Eusebius
  • 6. Carnaval, Op. 9: 6. Florestan
  • 7. Carnaval, Op. 9: 7. Coquette
  • 8. Carnaval, Op. 9: 8. Replique
  • 9. Carnaval, Op. 9: 9. Papillons
  • 10. Carnaval, Op. 9: 10. A.S.C.H. - S.C.H.A. (Lettres dansantes)
  • 11. Carnaval, Op. 9: 11. Chiarina
  • 12. Carnaval, Op. 9: 12. Chopin
  • 13. Carnaval, Op. 9: 13. Estrella
  • 14. Carnaval, Op. 9: 14. Reconnaissance
  • 15. Carnaval, Op. 9: 15. Pantalon et Colombine
  • 16. Carnaval, Op. 9: 16. Valse allemande
  • 17. Carnaval, Op. 9: 17. Paganini
  • 18. Carnaval, Op. 9: 18. Aveu
  • 19. Carnaval, Op. 9: 19. Promenade
  • 20. Carnaval, Op. 9: 20. Pause
  • 21. Carnaval, Op. 9: 21. Marche des 'Davidsbundler' contre les Philistins
  • 22. Piano Sonata No. 3 In F Minor, Op 5: I. Allegro maestoso - Piu animato
  • 23. Piano Sonata No. 3 In F Minor, Op 5: II. Andante espressivo
  • 24. Piano Sonata No. 3 In F Minor, Op 5: III. Scherzo (Allegro energico) And Trio
  • 25. Piano Sonata No. 3 In F Minor, Op 5: IV. Intermezzo (Ruckblick) (Andante molto)
  • 26. Piano Sonata No. 3 In F Minor, Op 5: V. Finale (Allegro moderato ma rubato)
  • 27. 3 Etudes de Concert: La leggierezza
  • 28. Annes de pelerinage: Annee 1: Suisse, S. 160: 4. Au bord d'une Source
  • 29. 19 Hungarian Rhapsodies, S.244: No. 15 in A minor
  • Solomon - piano
  • BRAHMS
  • LISZT
  • SCHUMANN

Produkt w tej chwili niedostępny.

Salomon, brytyjski pianista, który już w wieku dziesięciu lat miał za sobą pierwsze publiczne występy. Jako nastolatek z powodzeniem wykonywał kompozycje Beethovena, oraz Czajkowskiego. Intensywne tournee, oraz duża presja spowodowały w nim niechęć do grania na fortepianie. Za namową dyrygenta Sir Henry Wooda przestał publicznie występować i zajął się nauką. Powrócił na scenę dopiero po skończeniu 21 lat, jego gra weszła wtedy na zupełnie nowy poziom. Koncertował w Wielkiej Brytanii, USA i Australli, gdzie zasłynął z legendarnych interpretacji Beethovena. Jego wykonania charakteryzują się niezwykłą wirtuozerią, liryzmem, oraz głęboką pasją. “Solomon's 1952 recordings of Schumann's Carnaval and the Brahms Sonata in F minor are essential for the desert island, so this wellproduced compilation, generously filled out with Liszt, recommends itself. If you've heard tell of Solomon's reputation but don't know his work, or perhaps know only his Beethoven, snap it up. The sound has come up astonishingly well, also in the Liszt pieces which were made in 1930 and 1932. Solomon's performance of 'Au bord d'une source' is a match for Liszt's poetic inspiration, as few recordings of it are. Technical address and refinement on this level constitute a small miracle.” (The Gramophon Classical Music Guide)