Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

BIZET, Margarete Klose, Rudolf Schock, Ferenc Fricsay, RIAS-Symphonie-Orchester Berlin

Carmen - Berlin 1951

  • Fragmenty dźwiękowe:
  • Nr. 5 Habanera „Ja, die Liebe hat bunte Flügel“
  • Nr. 6b Rezitativ „José! – Micaëla!“ & Nr. 7 Duett „Wie? Du kommst von der Mutter?“
  • Nr. 9b Rezitativ „Wo führst du mich hin?“ & Nr. 10 Seguidilla und Duett „Draußen am Wall von Sevilla“
  • Nr. 12 Zigeunerlied „Was ist Zigeuners höchste Lust? “
  • Nr. 16b Rezitativ „Bist du endlich da?“ & Nr. 17 Duett „Tanzen will ich zu Eurer Ehr’“ & „Hier an dem Herzen treu geborgen“
  • Entr’acte. Andantino quasi Allegretto
  • Nr. 20 Terzett „Mische! – Hebe!“
  • Margarete Klose - mezzosopran
  • Rudolf Schock - tenor
  • Ferenc Fricsay - conductor
  • RIAS-Symphonie-Orchester Berlin - orchestra
  • BIZET
Add to Basket

74.00 PLN

2 CD:

Nr kat.: AUD95497
Label  : Audite

Pierwszy raz od czasu rejestracji udostępniono materiał utrwalony przez inżynierów berlińskiej rozgłośni radiowej RIAS, na magnetofonach o szybkości przesuwu taśmy przed głowicą 76 cm/s. Wszystkie publikowane wcześniej nagrania pochodziły z kopii wykonanych na początku lat 50. ubiegłego stulecia, wykonanych na taśmach o prędkości przesuwu przed głowicą 38 cm/s. Dzięki subtelnemu remsteringowi i doskonałej jakości zapisu pierwotnego - otrzymaliśmy materiał muzyczny zaskakujący świeżością, barwą dźwięku, wspaniałą sceną i selektywnością brzmień poszczególnych instrumentów. REWELACJA!!! Ferenc Fricsay conducted Georges Bizet’s “Carmen” relatively seldom in the opera house but more frequently in the recording studio. audite presents the first production that Fricsay recorded for the RIAS Berlin in 1951. It contains a compilation of key scenes from the opera. Fricsay’s interpretation possesses a surprising modernity. The orchestra sound is slender and transparent and he picks fresh but not exaggerated tempi. His choice of soloists reveals marked contrasts in character. Fricsay considered recordings to be a synthesis of the arts in which audio engineering played a major role. This recording also demonstrates the extent of evocative effects that could be achieved by monaural means.