Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Bill Evans, Jeremy Steig

What's New

1. Straight No Chaser 2. Lover Man 3. What's New? 4. Autumn Leaves 5. Time Out for Chris 6. Love Theme from Spartacus 7. So What?
  • Bill Evans - piano
  • Jeremy Steig - flute
Add to Basket

169.00 PLN

Ultimate HiQualityCD+MQA:

Nr kat.: UCCU40134
Label  : UNIVERSAL (Japan)

UHQCD - dotknij Oryginału - MQA (Master Quality Authenticated)

UHQCD oznacza Ultimate High Quality Compact Disc. Najnowszy (lipiec 2018) materiał chroniący warstwę nośną płyt kompaktowych, opracowany przez specjalistów z Japonii i Hong Kongu. Na krążki tych płyt nanoszona jest cienka warstwa z monomerów oraz wypełniacza. Warstwa ta nie stanowi bariery dla światła lasera. Promień lasera jakby nie dostrzega owej warstwy ‘fotopolimeru’, a więc nie ulega rozproszeniu, załamaniu, odbiciu. Promień sięga po czysty sygnał i w takiej, nieskazitelnej postaci wraca z nim do źródła. Zdaniem specjalistów – to najwierniejszy z dotychczasowych sposobów na przeniesienie analogowych walorów taśmy matki na płytę CD. Dziś. Płyty UHQCD są dodatkowo kodowane jako MQA (Master Quality Authenticated). Wystarczy wyprowadzić sygnał cyfrowy z cyfrowego wyjścia odtwarzacza CD lub wcześniej zgranego strumienia danych z serwera muzycznego i podać go do odpowiedniego konwertera MQA DA by wygenerować z danych umieszczonych na tej CD 24-bitowy sygnał z częstotliwością próbkowania do 352 kHz. Do wyprodukowania limitowanej serii płyt UHQCD wykorzystano dane DSD z jednowarstwowych płyt SACD (One Layer), wydanych przez Universal Japan w poprzednich latach. Wydania te stanowią szczytowe osiągnięcie fonograficzne ostatnich lat. Niestety, dostępne wyłącznie dla posiadaczy odtwarzaczy SACD. Płyty UHQCD są idealnym rozwiązaniem dla melomanów, którzy nie mają playerów SACD, a chcieliby delektować się jakością legendarnych już japońskich SACD One Layer. Płyty UHQCD - w naszej ofercie ...the debut of drummer Marty Morell with Bill Evans and bassist Eddie Gomez; that particular trio would keep the same personnel for six productive years. Actually this is a quartet set with guest flutist Jeremy Steig, whose playing recalls Herbie Mann's recording with Evans back in the early '60s. Both flutists were always open to the influences of pop and rock although in both of their collaborations with Bill Evans, the music is very much on the pianist's turf." – All Music Guide