Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Andrzej Schmidt

History Of Jazz vol. 2

Na wstępie. Rozdział I. OKRES FORMATYWNY 1895-1917. Orkiestry marszowe i małe zespoły. Dvertising i bitwy muzyczne Storyville 1897-1917. Black Storyville. Buddy Bolden. Bunk Johnson. Freddie Keppard. Kid Ory. Biali muzycy w Nowym Orleanie. Jack "Papa" Laine. Tom Brown w Chicago 1915. Original Dixieland Jass Band w Nowym Jorku - nagrania 1917. Rozdział II. DOJRZEWANIE I EKSPANSJA. Statki rzeczne na Mississippi. St. Luis. Fate Marable. Joe "King" Oliver. Jelly Roll Morton. Jimmy Noone. Johnny Dodds. Sidney Bechet. Leon Roppolo i N.O.R.K. Rozdział III. ERA JAZZU. Lata Dwudzieste w perspektywie. Louis Armstrong (1900-1971) Świadomość zaistnienia jazzu. Koncert P. Whitemana. "Biała Szkoła Chicago". Nowy Jork: historia miasta. Dystrykty. Manhattan. Society Orchestra. Jazz i fortepian. Boogie woogie, harlem, piano i stride. James P. Johnson. Fats Waller. Willie "The Lion" Smith. Primitive Blues Piano i Boogie Woogie. Mistrzowie boogie. Rozdział IV. W CIENIU DEPRESJI. Wielka depresja 1929-1934 i sytuacja muzyków jazzowych. Zespoły preswingowe: C. Dickerson, E. Tate, Les Hite, F. Henderson, Casa Loma Orchestra, Duke Ellington. Chick Webb. Kansas City i Territory Bands: Andy Kirk, G. Morrison, W. Page. Współzawodnictwo tenorzystów. Styl K. C. - riff, walking bass, head arrangement. Count Basie i W. Page u Motena. Duke Ellington (1899-1974). "Porgy and Bess" G. Gershwina: "Oh, Doctor Jesus!".
  • Andrzej Schmidt - autor
Add to Basket

26.00 (49.00) PLN

CD:

Nr kat.: SDS002
Label  : Multimedia Polska

Okres formatywny: Nowy Orlean