Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

SAINT-SAENS, Steven Isserlis, Michael Tilson Thomas, Christoph Eschenbach, The London Symphony Orchestra

Cello Concertos Nos. 1 & 2 / La Muse et le Poete / Suite, Op. 16 / Priere: Classic Library Series

Steven Isserlis - Saint-Saëns: Cello Concertos Nos. 1 & 2 London Symphony Orchestra/Steven Isserlis/Michael Tilson Thomas - Cello Concerto No. 1 in A minor, Op. 33: 01. Allegro non troppo (5:38) 02. Menuet (4:39) 03. Finale (8:32) NDR Symphony Orchestra/Steven Isserlis/Christoph Eschenbach - Cello Concerto No. 2 in D minor, Op. 119: 04. Allegro moderato e maestoso; Andante sostenuto (12:06) 05. Allegro non troppo; Cadenza; Tempo 1; Molto Allegro (6:06) NDR Symphony Orchestra/Steven Isserlis/Christoph Eschenbach/Joshua Bell - 06. La muse et le poète, for violin, cello & piano (or orchestra), Op. 132 (15:51) NDR Symphony Orchestra/Steven Isserlis/Christoph Eschenbach - Suite for cello & orchestra, Op. 16bis: 07. Prélude (2:02) 08. Sérénade (2:51) 09. Gavotte (2:58) 10. Romance (5:32) 11. Tarantelle (3:49) 12. Steven Isserlis/Francis Grier - Prière, for violin (or cello) & organ, Op. 158 (5:56)
  • Steven Isserlis - cello
  • Michael Tilson Thomas - conductor
  • Christoph Eschenbach - conductor
  • The London Symphony Orchestra - orchestra
  • SAINT-SAENS
Add to Basket

59.00 PLN

CD:


Eine weitere CD aus der erfolgreichen Reihe "Classic Library" mit den Schätzen aus den Archiven von RCA Victor und RCA Red Seal. Etwa Meistercellist STEVEN ISSERLIS mit den Hauptwerken für Cello von Camille Saint-Saëns. Und das schrieb die Kritik zur Erstveröffentlichung: "Wahrscheinlich, es gibt keine schönere Einspielung dieses (2.) Konzerts", Stereoplay 2/98 RCA - Red Seal sięgnęło po największe skarby swojego archiwum, teraz - w zremasterowanej wersji (24 SUPER BIT/96 kHz), umożliwiając kolejnemu pokoleniu Melomanów poznanie, a starszemu - przypominając - NAJWIĘKSZE DZIEŁA W NAJLEPSZYCH INTERPRETACJACH.