Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

VERDI, Renata Tebaldi, Giacinto Prandelli, Gino Orlandini, Orchestra Sinfonica e Coro di Milano della RAI, Carlo Maria Giulini

La Traviata

La Traviata image
Galeria okładek

ZamknijGaleria okładek

  • CD 1
  • Verdi, Giuseppe
  • Piave, Francesco Maria - lyricist(s)
  • La traviata - 02:05:53
  • 1. Act I: Prelude - 04:16
  • 2. Act I: Dell'invito trascorsa e gia l'ora (Chorus) - 03:04
  • 3. Act I: Sempre Alfredo a voi pensa (Gastone) - 02:22
  • 4. Act I: Libiamo ne' lieti calici (Alfredo) - 03:10
  • 5. Act I: Che e cio? (Chorus) - 02:25
  • 6. Act I: Un di, felice, eterea (Alfredo) - 04:00
  • 7. Act I: Ebben? (Gastone) - 03:14
  • 8. Act I: E strano! E strano! (Violetta) - 04:23
  • 9. Act I: Follie! Follie! (Violetta) - 04:47
  • 10. Act II Scene 1: Lunge da lei (Alfredo) - 01:56
  • 11. Act II Scene 1: De' miei bollenti spiriti (Alfredo) - 02:13
  • 12. Act II Scene 1: Annina, donde vieni? (Alfredo) - 01:37
  • 13. Act II Scene 1: Madamigella Valery? (Germont) - 03:10
  • 14. Act II Scene 1: Pura siccome un angelo (Germont) - 01:53
  • 15. Act II Scene 1: Non sapete quale affetto (Violetta) - 02:15
  • 16. Act II Scene 1: Un di, quando le veneri (Germont) - 02:47
  • 17. Act II Scene 1: Ah! Dite alla giovine (Germont) - 05:09
  • 18. Act II Scene 1: Imponete … Non amarlo ditegli (Violetta) - 05:13
  • 19. Act II Scene 1: Dammi tu forza, o cielo! (Violetta, Annina) - 03:25
  • 20. Act II Scene 1: Amami, Alfredo! (Violetta) - 03:19
  • 21. Act II Scene 1: Di Provenza il mar (Germont) - 05:16
  • CD 2
  • Verdi, Giuseppe
  • Piave, Francesco Maria - lyricist(s)
  • La traviata - 02:05:53
  • 1. Act II Scene 2: Avrem lieta maschere la notte (Flora, Marchese, Dottore, Tutti) - 01:07
  • 2. Act II Scene 2: Noi siamo zingarelle (Chorus) - 03:14
  • 3. Act II Scene 2: Di Madride noi siamo mattadori (Chorus) - 02:59
  • 4. Act II Scene 2: Alfredo! Voi! (Chorus) - 04:23
  • 5. Act II Scene 2: Invitato a qui seguirmi (Violetta) - 02:34
  • 6. Act II Scene 2: Ogni suo aver tal femmina (Alfredo) - 01:40
  • 7. Act II Scene 2: Di sprezzo degno se stesso rende (Germont) - 02:00
  • 8. Act II Scene 2: Alfredo, Alfredo, di questo core (Violetta) - 05:27
  • 9. Act III: Prelude - 03:59
  • 10. Act III: Annina? … Commandate? (Violetta) - 04:41
  • 11. Act III: Teneste la promessa (Violetta) - 01:59
  • 12. Act III: Addio, del passato (Violetta) - 03:35
  • 13. Act III: Largo al quadrupede (Coro di Maschere) - 02:13
  • 14. Act III: Parigi, o cara (Alfredo) - 05:10
  • 15. Act III: Ah, non piu (Violetta) - 02:04
  • 16. Act III: Ah! Gran Dio! (Violetta) - 01:51
  • 17. Act III: Ah, Violetta (Germont) - 02:04
  • 18. Act III: Prendi, quest' e l'immagine (Violetta) - 04:59
  • Renata Tebaldi - soprano
  • Giacinto Prandelli - tenor
  • Gino Orlandini - baritone
  • Orchestra Sinfonica e Coro di Milano della RAI - orchestra
  • Carlo Maria Giulini - conductor
  • VERDI
Add to Basket

69.00 PLN

2 CD:

Nr kat.: IDIS6367-6
Label  : Dynamic (Italia)

W tym nagraniu radiowym z 1952 roku możemy podziwiać Renatę Tebaldi na początku jej wspaniałej kariery. Cóż za talent, jakie możliwości wokalne, jaka siła artystycznej prawdy! Ileż osobistego zaangażowania w interpretację roli Violetty. Wielka w tym zasługa koncepcji całego spektaklu, opracowanej i zrealizowanej przez Carlo Marię Giuliniego. Był on jednym z nielicznych młodych dyrygentów, który na długo przed okresem tzw. „Verdi renaissance”, rozumiał, że opery kompozytora z Busetto są dziełami na wskroś współczesnymi. Prezentowane nagranie stanowi kamień milowy w dziejach interpretacji dzieł operowych. In this radio recording from 1952, at the height of her youth and of her wonderful vocal resources, Renata Tebaldi offers us her more authentic and personal version of Giuseppe Verdi’s Traviata. The Italian soprano’s touching interpretation is heightened by the extraordinary conducting of Carlo Maria Giulini, who, at the beginning of the 1950s, long before the ”Verdi Renaissance”, had understood that the operas by the composer from Busseto are really quite modern. A veritable milestone in the history of interpretation