Winyl na CD może brzmieć tak jak... WINYL!
Nowa, zremasterowana wersja referencyjnych samplerów STS Digital
Groove into bits vol. 1 and 2, new lay-out , new mastering (all kinds of music semi-pop). The master is a LP and then we’ve put it directly on CD but with our special MW Coding Process of course, in this way we proof that vinyl on CD can sound the same Kontynuacja nowego, wyrafinowanego cyklu audiofilskich realizacji z STS Digital: Dostępny także vol. 1 tej antologii - TUTAJ Z pustego to i Salomon nie naleje... Trudno nie zgodzić się z powyższym stwierdzeniem, co jednak nie oznacza, że nie należy... próbować. Z podobnego założenia wyszedł Fritz de With, który nie tylko sam nieustannie rzuca wyzwanie całemu high-endowi płytowemu, ale tez ulega pomysłom oryginalnym, obrazoburczym, nierealizowalnym, skradzionym z ciemnej strony księżyca. Jego aparatura oraz wrażliwość, wsparte bez wątpienia siódmym zmysłem - nie raz potwierdziły, że w audiofoilizmie obowiązuje zasada Jamesa Bonda - never say never again. Przejrzał kolekcję czterech tysięcy NAJZWYKLEJSZYCH, SERYJNYCH, KOEMRCYJNYCH krążków winylowych i płyt CD swojego przyjaciela, który szukał specjalnej płyty testowej do prezentacji jego najnowszych głośników. Wybrał 14 utworów, powierzył je swoim tajemnym siłom w studiu wytwórni STS-Digital i zaprezentował kolejne "cacko z dziurką", które potwierdza, że nie ma złych nagrań, jest tylko fatalne ich opracowanie od momentu wyjścia ze studia po tłocznie płyt CD. Zestaw utworów - doskonale Państwu znany. Wiele z tych pozycji mają Państwo w swoich zbiorach. Ale czy dadzą się one w jakimkolwiek zakresie porównać z prezentowanym zestawem GROOVE INTO BITS vol. 1? Oczywiście, ja odpowiedź na to pytanie znam. Ale nie zdradzę, bowiem każdy, kto tę płytę kupi, jako żywo, stanie się mimowolnym bohaterem nienapisanej powieści Agaty Christie czy Artura Conan Doyle'a, by odwołać się do klasyki gatunku jedynie, z kręgu kryminału audiofilskigo. Uważam, ze najwyższy czas, by wprowadzić do kodeksów karnych społeczności światowej najwyższe wymiary kar dla tych, którzy psują efekt pracy twórców, zasypują nas pusto brzmiącymi krążkami, zabijają prawdę brzmienia. ------------------------ Sound Fidelity say: “The idea of recording an 'audiophile' CD from vinyl records is on the face of it, a very bizarre idea, why bother was my first thought when I heard that STS Digital were going to do just this, back in early 2012. The subsequent first "Groove into Bits" CD was launched at the Munich Show and Ken Kestler reviewed it - and more than liked what he heard - giving it the highest quality score for a CD and first EVER review of a 'sampler' CD in that UK magazine. The disc went on to become the most popular disc in the STS Digital CD portfolio. No surprise then that a "Groove into Bits Volume 2" was duly discussed and the recording arranged to launch 12 months later.” MO, April 2013