Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

SAMPLER HD-Mastering CD, Hans ZIMMER, DEBUSSY, HANDEL, BIZET, Natalie Cole, Tennessie Ernie Ford

Best Hot Audiophile II

Various - 一听入魂II德国版Best Hot Audiophile II 01. Zimmer, Gerrard & Badelt - Theme From Gladiator(电影《角斗士》主题曲) (2:22) 02. Antolini - Footprint in Toyshop(玩具店的脚印) (3:36) 03. Claude Debussy & Bill Holcombe - Golliwog's Cakewalk (for Woodwind Quartet) (黑娃娃的步态曲【木管四重奏】) (3:00) 04. Mozart - Rondo alla Turca(土耳其进行曲) (2:25) 05. Handel - Ombra Mai Fu(绿树成荫) (3:13) 06. Bizet - L'Arlesienne Suit(《阿莱城姑娘》组曲) (5:16) 07. Bedrich Smetana - Vltava(沃尔塔瓦河) (4:00) 08. Yin Chengzong - Moonlight Over Spring River(春江花月夜) (6:32) 09. F. Schubert - Die Forelle( 鳟鱼) (4:27) 10. Jacob Gade & Akera Senju - Jealousy(嫉妒) (3:24) 11. Sam Taylor - Summertime(夏日时光) (2:38) 12. Ernie Ford - Take Me Back And Try Me One More Time(请带我回到从前) (2:41) 13. Daryle Singletary - These Days I Barely Get By(那些煎熬过的岁月) (3:05) 14. Dom Williams - Another Place,Amother Time(彼时彼地) (3:15) 15. Natalie Cole & Nat King Cole - When I Fall In Love(坠入情网) (4:13) 16. Tengger - Heaven(天堂) (5:10) 17. Teresa Teng - Rainy Night Flower(雨夜花) (3:03) 18. Mona - Silent Night(平安夜) (3:08)
  • SAMPLER HD-Mastering CD - sampler
  • Natalie Cole - vocal
  • Tennessie Ernie Ford - vocal
  • Hans ZIMMER
  • DEBUSSY
  • HANDEL
  • BIZET
Add to Basket

129.00 PLN

K2CD:

Nr kat.: Demo011
Label  : ABC Int. Records

AAD is a Digital Copy Of
The Master Tape

Szczegół i ogół. Wielka orkiestra, wsparta setką chórzystów i instrument solo. Jakże często interpretacja uwzniośla kompozycję, uskrzydla ja i ożywia każdy jej dźwięk. Setki dyrygentów sięgało po Adagio Mahlera z piątej symfonii. Żaden nie uronił ani jednej nuty. Niemal każdy odczytał wizję kompozytora tak, jak polak odczytałby tekst japoński czy fiński. Nieliczni - z wiernością równą oryginałowi - przekazać potrafią ducha muzyki zapisanej na pięciolinii. Ten sampler zawiera kompozycje wykonane w sposób mistrzowski albo - powiedzielibyśmy - prawdziwy. .Zapraszamy

fachowcy od dźwięku doskonałego. Co kilka miesięcy burzą nasze wyobrażenia o granicy możliwości technicznych w rejestrowaniu bezstratnym muzyki i dźwięków naszej rzeczywistości. Dziś taką nowością doskonałą, jest technologia opracowana w firmie ABC Int’l Records. Podstawą są nośniki wyprodukowane z wykorzystaniem materiałów ciekłokrystalicznych. To w odniesieniu do krążków CD. Ale podstawą jest, była i będzie – taśma magnetyczna, najlepszy ze znanych nośników zapisu analogowego. Tylko taśma pozwala na niemal doskonałe odwzorowanie zapisanych dźwięków z wiernością porównywalną z walorami tonów źródłowych. Nie super cyfrowa produkcja, nie doskonale tłoczony winyl – tylko taśma! W ABC Int’l Records magnetofon STUDER A80 odczytuje zapis z taśmy. Powstaje kopia AAD. Cyfrowa kopia źródła analogowego. Ten trafia do HHB CDR-830 – profesjonalnego duplikatora płyt CD-R - AAD Digital CD. Innymi słowy – otrzymujemy dysk, z którego zazwyczaj robi się matrycę do tłoczenia milionów kopii konsumenckich CD. Tych, które obarczone są wszystkimi błędami kolejnych etapów produkcji tejże płyty. Zamiast źródlanej – woda przegotowana, w najlepszym przypadku! Płyty AAD Digital CD 1:1 są więc cyfrowymi kopiami taśmy-matki. Wolnymi od jakichkolwiek procesów edycyjnych, poprawczych czy uszlachetniających. Dostajemy do ręki to, co artysta wykonał w studiu lub na koncercie, technik zapisał na taśmie, a obaj, po odsłuchu materiału w wozie transmisyjnym czy studiu nagraniowym orzekli: tak, to nasza muzyka, nasza realizacja, dokładnie tak graliśmy, jak nasz kolega utrwalił na taśmie. Wreszcie CD High Damping Coating. Technologia w ogólnym ujęciu znana od ćwierćwiecza, nieustanie doskonalona, wykorzystująca materiały o idealnej przejrzystości, a więc ciekłokrystaliczne. W płytach oferowanych przez ABC – zastosowano dodatkowo powłokę tłumiącą wszelkie fizyczne i elektroniczne, niepotrzebne artefakty. Po prostu – otrzymujemy – kopię taśmy-matki na płycie CD o rewelacyjnych walorach dźwiękowych w porównaniu z krążkami bazującymi na tworzywie poliwęglanowym. **** I znów zatoczyliśmy kolejny krąg. Co było odrzucone i sponiewierane (winyl, teraz taśma) - wraca w glorii i chwale. I tylko ironia losu polega na tym, że ofiary naszej głupoty napędzanej cywilizacyjną próżnością, jak biblijny Józef, miast skarcić braci za sprzedanie go, nagradza nas znów pięknym dźwiękiem, wiernością przekazu, naturalnością brzmienia. **** As an England female pianist with extraordinary imagination and sense of revolution, Bella Jones well-educated since her childhood. She attended the Yehudi Menuhin School, where she studied with Vlado Perlemuter, and then graduated from the Royal College of Music. Talent and hardworking, indeed, are the best technique to make her perform like a glass of wine, sending out a rich aroma. Possessing excellent playing technique, her performance is appreciated as a style of kindness, elegance, delicate, vigor but with temperance. Bella Jones perfectly conveys elements and spirit of popular piano music to the whole world by frequently travelling around Europe, Japan and USA and earning herself lots of recognition. Piano are the one instrument that can deliver various emotions the most. The dreamy romance flows under Jones’ playing, touching people with attractive notes and transparent sound. Graceful melody can let people feel at ease and intoxicated, and Jones reinterprets classic pieces from another perspective, wonderful and refreshing, reminding of a sense of emotional resonance.

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: