2006 - album w dziesiątce najwyżej ocenionych nagrań audiofilskich w Azji
Europejska opera XVII i XIX wieku odkryła orient, z jego przebogatymi tradycjami muzycznymi, których wpływowi nie mogła ulec, podobnie jak ówczesna literatura czy malarstwo. Baśniowość, nieznane brzmnienia instrumentów, rytm, harmonia. A wszystko to połączone z europejska stylistyką zaowocowało tak oryginalnymi dziełami jak Madama Butterfly czy Turandot. Identyczny proces obserwować można w odniesieniu do wpływów europejskiej instrumentacji czy stylistyki w muzyce Orientu, Dalekiego i Bliskiego Wschodu. Jakże inaczej brzmi La donna e mobile czy najsłynniejszy toast Libiamo z Traviaty w aranżacji na ehru czy zespół orkiestry bamboo. Oto wyjątkowa płyta. Najsłynniejsze tematy operowe Zachodu w instrumentacji, aranżacji i wykonaniu Wschodu. W tak dobrze znanych tematach, tak wszechstronnie już interpretowanych - nagle, jakby za dotknięciem czarodziejskiej różdżki - pojawiają się nowe emocje i wrażenia! ~ Jeden z najciekawszych eksperymentów transkulturowych ostatnich lat