Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Diana Krall, Jane Monheit, Jacintha, Nat King Cole, Louis Armstrong, Ray Charles, Peter Cincotti

Blues Voices v. 1

Blues Voices v. 1 image
Galeria okładek

ZamknijGaleria okładek

01 Georgia on My Mind Singer:Jacintha 05:15 02 Rosie's Lullaby Singer:Norah Jones Singer:Jacintha 03:53 03 When I Fall In Love Singer:Natalie Cole & Nat King Cole 04:09 04 Love Me Tender Singer: Beegie Adair 01:15 05 Remember Singer:Robin Mckelle 04:40 06 Fantastic,That's You Singer: Louis Armstrong 02:54 07 S?Wonderful Singer:Diana Krall 04:28 08 In A Sentimental Mood Singer:Halie Loren 03:38 09 Crying Time Singer:Ray Charles 03:51 10 Let's Fall In Love Singer:Salena Jones 03:28 11 Cry Me A River Singer:Ella Fitzgerald 04:15 12 Grandma?s Hands Singer: Livingston Taylor 01:40 13 All In love Is Fair Singer:Nnenna Freelon 06:51 14 Are you The One Singer:Peter Cincotti 03:57 15 Straighten Up And Fly Right Singer:Nnenna Freelon 03:23 16 Lover Man Singer:Renee Olstead 05:02 17 My Funny Valentine Singer:Tete 03:49 18 What A Wonderful World Singer:Camelia Jordana 03:31
  • Diana Krall - vocal and piano
  • Jane Monheit - vocal
  • Jacintha - vocal
  • Nat King Cole - vocal
  • Louis Armstrong - trumpet
  • Ray Charles - vocal, piano
  • Peter Cincotti - vocal, piano
Add to Basket

109.00 PLN

HD_MAsterCD:

Nr kat.: HD-214
Label  : ABC Int. Records
Add to Basket

489.00 PLN

AAD Digital CD:

Nr kat.: AAD-214
Label  : ABC Int. Records

AAD is a Digital Copy Of
The Master Tape

UWAGA! Płyta z dźwiękiem o pełnej dynamice! Odsłuch rozpoczynamy zatem od zmniejszenia poziomu wysterowania wzmacniacza. Dzięki temu będą mogli Państwo cieszyć się jakością nagrania analogowego w całej jego okazałości! If you are bored with the dull and shallow pop music and unable to listen to the classic symphony in a quiet night ?if you are searching so hard for a genre of music which has high quality and lives up to your taste, you could make Blues as your choice. Because The Blues has always been a genre of music with a feeling and is quiet snappy, not as serious as the classic music. Blues originated as an expression of the individual and interactive social tradition of a displaced African American population. It began with the African American agrarian working class of the Mississippi Delta and combined African American and European American traditions, particularly hollers (field work songs) and British ballads. It was established by the late 1800s as primarily a vocal and improvisatory genre, often with instrumental accompaniment. Later it became a purely instrumental genre as well, and other blues regions developed?each with its own localized style. Until about 1930 there was a distinction between the earthier style of country blues and the smoother urban blues. Only after blues was well established did it broaden to include the white middle class and function as a form of entertainment. ****** .Zapraszamy

Czy w naszej cywilizacji było, jest lub będzie coś bardziej tajemniczego nad? sekrety Dalekiego Wschodu? Nasz zachwyt, zdumienie i ciekawość, obleczona swego czasu w ideę orientalizmu ? nie słabnie, także w tak specyficznej dziedzinie życia jaką jest marzenie o utrwaleniu, a potem odtworzeniu z wiernością równą oryginałowi ? ludzkiego głosu, dźwięków natury, muzyki wykonanej na najwspanialszych instrumentach. Śmiem twierdzić, że na te cele wydaliśmy już tyle pieniędzy ile na zbrojenia czy ekspansję kosmosu. I o ile w dwóch pierwszych dziedzinach skłonni jesteśmy działać w miarę racjonalnie ? to na polu audiofilizmu nie zawahamy się zatańczyć kujawiaka na polu minowym, byle tylko huk był z właściwym basem, niezbyt dudniący, a wysokie tony nie powinny syczeć ponad tak typowy dla naś świst pojawiający się w strefie lewej górnej trójki i lekko trącącej próchnicą czwórki. Ale tylko w chwilach podniecenia! Idealne ?walnięcie? ? oto niedościgniony cel milionów ludzi wrażliwych na efekty dźwiękowe otaczającego nas świata. ********** Swoją drogą? Zastanawiałem się nie tak dawno nad zorganizowaniem pewnej imprezy o zasięgu globalnym. Jednym z jej elementów miałby być konkurs na najpiękniejszy dźwięk naturalny, wydawany przez człowieka. Regulamin nie ogranicza ani sposobu wydawania dźwięku, ani też jakichkolwiek jego cech. W pierwszej edycji zaplanowałem turniej walenia głową w/o ścianę. Aplikować mieli zarówno posiadacze audiofilskich głów jak i studia nagraniowe, które potrafiłyby zarejestrować ten ekstremalny spektakl dźwiękowy. Kiedy ochłonąłem po osiągnieciu poziomu doskonałości intelektualnej, a bruzda geniuszu, która przeorała moje czoło zaczynała niczym wiosenna tęcza blednąć? pojawiła się myśl: ale co tu właściwie ma być przedmiotem owej prezentacji? Dźwięk ściany przyjmującej cios czy huk w głowie w tę ścianę walącą? Czy mikrofony ustawić przed, w, czy za ścianą? A co z mikrofonami rejestrującymi dźwięki wywołane waleniem głową o mur? Zatelefonowałem do zaprzyjaźnionego neurochirurga. - Świetny pomysł ? wpuszczę im mikrofony bezprzewodowe, dźwięk odbierzemy po bluethoocie. Wyobraźnia medyka weszła w fazę nadaktywną. Skoro mikrofon to może i kamerę udałoby się dodać? No, ale jak tu zrezygnować z małego drona? W ten sposób będziemy mogli rejestrować odgłosy walenia w całym łbie każdego zawodnika! Neurochirurdzy wolni są od wszelkich przypadłości, towarzyszących ich pacjentom. Pomyślałem tak, patrząc jak mój znajomy przymrużył powieki, a palce dyskretnie symulowały ruchy typowe dla pilotowania drona z poziomu sterownika. - A co, jeśli odezwie się głos sumienia takiego audiofila akurat w trakcie zmagań konkursowych? Zakłóci cały pzrekaz! - Zabijemy go ? niskim, przez zęby syczącym głosem powiedział mój mistrz lancetu i wiertła do trepanacji. ? Dron może mieć na pokładzie różne ładunki. I paralizatory. - Ale jak źle obliczysz moc ładunku, możesz uszkodzić konkursowy łeb. A jak pojawi się jakiś rykoszet, to odłamek skroni czy kości potylicznej może zrobić krzywdę publiczności! - To włożymy mu hełm ? ripostował medyk. - Chełm może rezonować, zasłonić naturalny basreflex.. - Czepiasz się ? wyczułem w głosie neurolityka lekką irytację. ? Mogę każdemu nalać do łba ze dwa litry płynu borygo, zakitować uszy, za tamponować nos, a w buzię włożyć dwa zbuczałe jajka. Bez obawy, nie zgryzie ich. W ten sposób we łbie nie powstanie najmniejsza fala rezonansowa? - ? a oczy? Po co ja to powiedziałem. Neuruś podniósł się z krzesła, otrzepał z pooperacyjnych resztek swój chirurgiczny fartuch. - Fakt? - i lekko ruszył w moją stronę. **** Za oknem noc przeszłą w dzień, ten ustąpił miejsce kolejnej nocy, a my dyskutowaliśmy, rozważaliśmy, doskonaliliśmy mój pomysł. Z każdym dniem staje się coraz lepszy. Ale wizja, ze może być wręcz doskonały ? powstrzymuje mnie od ogłuszenia go światu na obecnym, w końcu ? przejściowym ? etapie. **** Nie inaczej - fachowcy od dźwięku doskonałego. Co kilka miesięcy burzą nasze wyobrażenia o granicy możliwości technicznych w rejestrowaniu bezstratnym muzyki i dźwięków naszej rzeczywistości. Dziś taką nowością doskonałą, jest technologia opracowana w firmie ABC Int?l Records. Podstawą są nośniki wyprodukowane z wykorzystaniem materiałów ciekłokrystalicznych. To w odniesieniu do krążków CD. Ale podstawą jest, była i będzie ? taśma magnetyczna, najlepszy ze znanych nośników zapisu analogowego. Tylko taśma pozwala na niemal doskonałe odwzorowanie zapisanych dźwięków z wiernością porównywalną z walorami tonów źródłowych. Nie super cyfrowa produkcja, nie doskonale tłoczony winyl ? tylko taśma! W ABC Int?l Records magnetofon STUDER A80 odczytuje zapis z taśmy. Powstaje kopia AAD. Cyfrowa kopia źródła analogowego. Ten trafia do HHB CDR-830 ? profesjonalnego duplikatora płyt CD-R - AAD Digital CD. Innymi słowy ? otrzymujemy dysk, z którego zazwyczaj robi się matrycę do tłoczenia milionów kopii konsumenckich CD. Tych, które obarczone są wszystkimi błędami kolejnych etapów produkcji tejże płyty. Zamiast źródlanej ? woda przegotowana, w najlepszym przypadku! Płyty AAD Digital CD 1:1 są więc cyfrowymi kopiami taśmy-matki. Wolnymi od jakichkolwiek procesów edycyjnych, poprawczych czy uszlachetniających. Dostajemy do ręki to, co artysta wykonał w studiu lub na koncercie, technik zapisał na taśmie, a obaj, po odsłuchu materiału w wozie transmisyjnym czy studiu nagraniowym orzekli: tak, to nasza muzyka, nasza realizacja, dokładnie tak graliśmy, jak nasz kolega utrwalił na taśmie. Wreszcie CD High Damping Coating. Technologia w ogólnym ujęciu znana od ćwierćwiecza, nieustanie doskonalona, wykorzystująca materiały o idealnej przejrzystości, a więc ciekłokrystaliczne. W płytach oferowanych przez ABC ? zastosowano dodatkowo powłokę tłumiącą wszelkie fizyczne i elektroniczne, niepotrzebne artefakty. Po prostu ? otrzymujemy ? kopię taśmy-matki na płycie CD o rewelacyjnych walorach dźwiękowych w porównaniu z krążkami bazującymi na tworzywie poliwęglanowym. **** I znów zatoczyliśmy kolejny krąg. Co było odrzucone i sponiewierane (winyl, teraz taśma) - wraca w glorii i chwale. I tylko ironia losu polega na tym, że ofiary naszej głupoty napędzanej cywilizacyjną próżnością, jak biblijny Józef, miast skarcić braci za sprzedanie go, nagradza nas znów pięknym dźwiękiem, wiernością przekazu, naturalnością brzmienia.

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: