Alicja Matacka-Kościelna, w tekście "Krystian Zimerman na płytach Deutsche Grammophon". „Rocznik Chopinowski” t. 12 [1980], ss. 267-269 pisała na temat prezentowanego na tej płycie wykonania Koncertu e-moll z Orkiestrą Filharmonii z Los
Angeles pod batutą Carla Marii Giuliniego (1979):
Również i to wykonanie potwierdza, że Zimerman w swej sztuce interpretacji konsekwentnie dąży do zrealizowania celu, który do tej pory udało się osiągnąć tylko najwybitniejszym: Horowitzowi, Rubinsteinowi, do pewnego stopnia również Polliniemu.
Zgodnie z tą koncepcją wykonanie jest prezentacją wartości dzieła w sposób indywidualny, twórczy, a jednocześnie jak najbliższy intencji kompozytora. Realizacja takich założeń wymaga od wykonawcy umiejętności bycia zarówno konstruktywistą, jak i poetą… Świadoma rezygnacja z brawury technicznej i nadmiernego poetyzowania (…) pozwala Zimermanowi na utrzymanie idealnej równowagi między nastrojowością a konstrukcją dzieła.
Płyty SHM-CD do odtworzenia we wszystkich typach czytników CD oraz DVD. Gwarantują niespotykaną wcześniej analogową jakość brzmienia, odwzorowują wszystkie walory taśmy-matki. Zdaniem specjalistów - ten nośnik i ta technologia najlepiej - bo natywnie, przenosi na krążek CD wszystkie walory nagrania analogowego.