Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

CHOPIN, Maurizio Pollini

Etudes op.10 & op.25

  • 12 Etudes, Op.10
  • 1 No. 1. in C [1:54]
  • 2 No. 2. in A minor "chromatique" [1:26]
  • 3 No. 3. in E "Tristesse" [3:40]
  • 4 No. 4. in C sharp minor [2:01]
  • 5 No. 5. in G flat "Black Keys" [1:38]
  • 6 No. 6. in E flat minor [3:08]
  • 7 No. 7. in C [1:29]
  • 8 No. 8. in F [2:21]
  • 9 No. 9. in F minor [2:05]
  • 10 No. 10. in A flat [2:03]
  • 11 No. 11. in E flat [2:15]
  • 12 No. 12. in C minor "Revolutionary" [2:37]
  • 12 Etudes, Op.25
  • 13 No. 1 in A flat "Harp Study" [2:11]
  • 14 No. 2 in F minor [1:27]
  • 15 No. 3 in F [1:51]
  • 16 No. 4 in A minor [1:40]
  • 17 No. 5 in E minor [2:54]
  • 18 No. 6 in G sharp minor [2:02]
  • 19 No. 7 in C sharp minor [4:50]
  • 20 No. 8 in D flat [1:04]
  • 21 No. 9 in G flat, "Butterfly Wings" [0:57]
  • 22 No. 10 in B minor [3:56]
  • 23 No. 11 in A minor "Winter Wind" [3:32]
  • 24 No. 12 in C minor [2:30]
  • Maurizio Pollini - piano
  • CHOPIN

Produkt w tej chwili niedostępny.

>>> Większa okładka A <<< Super High Material CD - kolejna nowość technologiczna japońskiego przemysłu fonograficznego... No właśnie, jak nazwać tę sferę, która już niemal co tydzień zaskakuje nas nowymi technologiami, nośnikami, próbkowaniem, transferem etc? Szalony, kosztowny, wyczerpujący i nieco groteskowy wręcz wyścig do mety z napisem: płyta winylowa - TRWA!!! ZA WSZELKĄ CENĘ UZYSKAĆ NA SREBRNYM KRĄŻKU JAKOŚĆ JAKĄ GWARANTOWAŁA PŁYTA WINYLOWA!! Oto kolejny rozdział tego wyścigu. Super High Material CD - ta nazwa, jak się wydaje, odnosi się bardziej do krążka, niż do jego zawartości czy kolejnego sposobu masterowania materiału muzycznego. Istota tego pomysłu zatem polega na użyciu tworzywa sztucznego o nadzwyczajnej czystości i przejrzystości. Tworzywo poliwęglanowe, stosowane w najwyższej jakości ekranach krystalicznych potwierdziło, jak dalece istotny wpływ na "prawdę" obrazu ma to, przez co na obraz ten patrzymy. Nie inaczej jest w sferze dźwięku. By pozostać w sferze powyższego porównania - proszę odpowiedzieć jak podobałby się Państwu mój ulubiony fragment wybrzeża Bałtyku w okolicach Rewala, gdyby patrzeć nań przez krystalicznie czyste, posztormowe i wysłonecznione powietrze, a jak - w czasie mgły, mżawki, przy siwoszarej powale opadających chmur? Wiem, oba widoki mogą być fascynujące, tyle że nam idzie o całkowitą prawdę brzmienia, o czystość i harmonię w całym paśmie. Promień lasera przenika do informacji muzycznej w sposób fizycznie niezakłócony jakością plastikowego nośnika, stopniem jego "zmętnienia", strukturalnej nieczystości. To tak, jakby zaczerpnąć dłonią wodę ze strumienia i nie uronić ani jednej kropli! Jakość optyki zdecydowanie poprawia jakość odczytywanych danych. I dokładność. Dźwięk zapisany w ten sposób ma znacznie większą przestrzeń, klarowność, równomierną scenę. Znikają zniekształcenia, które znów niefachowo tłumacząc zobrazuję przywołując powyginaną płytę winylową i skaczący po niej grot igły. Zbiera ona przede wszystkim siniaki obijając się o ściany rowków, wypadając z nich, przeskakując po rysach na następne. Zastosowanie przy tym metody ORIGINAL-IMAGE-BIT-PROCESSING, szczególnie staranne, przy zwiększonym próbkowaniu przenoszenia muzyki z taśmy-matki do komputera - pozwoliło uzyskać znakomitą równowagę między kanałami; wyrównano dynamikę, usunięto coś, co nazwałbym - efektem niskiej głośności dźwięku, znanej z normalnych płyt CD. Nowy pomysł Japończyków objął także pudełko płyty. Jest ono obszerniejsze, eleganckie, często trwale oznaczone symbolem SHM-CD, złoceniami, niektóre tytuły są chronione dodatkowymymi, zewnętrznymi plastikowymi kopertkami. Wszystko to razem sprawia bardzo dobre wrażenie - jest eleganckie, wyrafinowane, z kategorii top class! Posłuchajmy więc muzyki z najbardziej przezroczystego jak dotychczas nośnika - Super High Material CD !

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: