Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

SAMPLER - HISTORIA NAJLEPSZYCH MIKROFONÓW!

Das Mikrofon Vol. 2 / History Of The Microphon

Das Mikrofon Vol. 2 / History Of The Microphon image
Galeria okładek

ZamknijGaleria okładek

  • Various Artists - Vol. 2-History Of The Micropho
  • 01. This One Is For Trunk (3:51) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 02. St. Martin (5:05) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 03. Walk Like A Cat (4:25) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 04. Salad Dressing Blues (5:53)
  • 05. Hommage To Toshiko Akiyoshi (7:25)
  • 06. Free Spirit (6:27)
  • 07. Someday My Prince Will Come (1:01) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 08. Someday My Prince Will Come (0:54) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 09. Someday My Prince Will Come (0:56) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 10. Someday My Prince Will Come (0:56) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 11. Someday My Prince Will Come (1:00)
  • 12. Someday My Prince Will Come (0:56)
  • 13. Someday My Prince Will Come (0:58)
  • 14. Someday My Prince Will Come (0:55)
  • 15. Someday My Prince Will Come (0:56)
  • 16. Someday My Prince Will Come (0:52)
  • 17. Someday My Prince Will Come (0:56)
  • 18. Someday My Prince Will Come (0:59)
  • 19. Someday My Prince Will Come (0:55)
  • 20. Someday My Prince Will Come (0:55)
  • 21. Someday My Prince Will Come (0:55)
  • 22. Someday My Prince Will Come (1:04)
  • 23. Someday My Prince Will Come (0:58)
  • 24. A Foggy Day (1:03)
  • 25. A Foggy Day (1:04)
  • 26. A Foggy Day (1:02)
  • 27. A Foggy Day (1:05)
  • 28. A Foggy Day (1:06)
  • 29. A Foggy Day (1:00)
  • 30. A Foggy Day (0:59)
  • 31. A Foggy Day (1:05)
  • 32. A Foggy Day (1:03)
  • 33. A Foggy Day (1:04)
  • 34. A Foggy Day (1:05)
  • 35. A Foggy Day (1:02)
  • 36. A Foggy Day (1:02)
  • 37. A Foggy Day (1:03)
  • 38. Con Alma (0:59)
  • 39. Con Alma (0:59)
  • 40. Con Alma (1:02)
  • 41. Con Alma (1:01)
  • 42. Con Alma (1:01)
  • 43. Con Alma (1:03)
  • 44. Con Alma (1:01)
  • 45. Con Alma (1:01)
  • 46. Con Alma (1:00)
  • 47. Someday My Prince Will Come (0:58)
  • SAMPLER - HISTORIA NAJLEPSZYCH MIKROFONÓW!
Add to Basket

99.00 PLN

SACD Hybr:

Nr kat.: TACET049SA
Label  : Tacet
Add to Basket

79.00 PLN

CD:

Nr kat.: TACET049CD
Label  : Tacet

Po niebywałym wręcz sukcesie pierwszej antologii i dokumentacji zarazem nagrań zrealizowanych przy użyciu najlepszych mikrofonów kondensatorowych - (Das Mikrofon, Teil 1, Tacet 017) laboratorium dźwięku tacet opublikowało część drugą opowieści o mikrofonach. Mimo upływu lat i postępu w technice fonograficznej, niedoścignionymi pozostają urządzenia z roku 1927, 1930 i z lat czterdziestych minionego stulecia. na tej płycie maja Państwo niezwykłą sposobność, by porównać samplery, zrealizowane w warunkach laboratoryjnych, pozwalające nadzwyczaj dokładnie charakteryzować cechy poszczególnych mikrofonów. Kolejnym testem dla "badaczy" dźwięku jest porównanie cyfrowego zapisu zrealizowanego dla potrzeb produkcji CD z w pełni analogowym zapisem tej samej sesji, dla potrzeb płyty winylowej. Ta płyta jest też dostępna na naszych aukcjach. Dzięki obu częściom dokumentacji Das Mikrofon 1 i das Mikrofon 2, czytając teraz dane techniczne rejestracji uwidocznione na dawnych i współczesnych płytach (te najbardziej audiofilskie realizowane są przy użyciu mikrofonów - bohaterów tej płyty) będziemy mogli odnieść brzmienie z płyt DECCi, Philipsa czy DG do WZORCA zapisanego na tych płytach. Kapitalna zabawa! Bohaterowie: Mikes by Brüel & Kjaer, Clara, Coles, Elektro-Voice, MBHO, Microtech Gefell, Neumann, RCA, Schoeps, Sennheiser and Sony. Genießen Sie feinsten Mainstream Jazz, gespielt vom Georg Rox Quartett, aufgenommen mit Bändchenmikrofonen aus den 30er und 40er Jahren, mit dem ältesten Kondensatormikrofon überhaupt (von 1927) oder von modernen Mikrofonen. Vergleichen Sie den Klang mit den neuesten Entwicklungen! - Natürlich sind auch unsere Lieblingsmikrofone M49 wieder dabei. Nach dem großen Erfolg der ersten CD TACET 17 (LP: TACET L17) hier nun der zweite Streich auf CD und LP. Um den Ansprüchen der "Analogfans" gerecht zu werden, wurde die ganze Produktion parallel zweimal aufgenommen, einmal komplett digital ("DDD") für die CD und einmal vollständig analog ("AAA") für die LP, inklusive Analogschnitt und Analogüberspielung. Die CD bietet den bewährten zuverlässigen, guten Klang und den großen Vorteil, daß Sie durch direkte Anwahl der einzelnen Tracks die Mikrofone leichter vergleichen können. Doch auch die LP hat es in sich: Einmal mehr kramten wir in der Vergangenheit und fanden ein vereinfachtes Verfahren für die LP-Herstellung, welches den Klang der LP noch einmal deutlich anhebt. Wir haben es "FGP" (First Generation Pressing) genannt. Sämtliche Exemplare der 180g-LPs haben Seriennummern. Diese Produktion - egal ob CD oder LP - ist ein "Muß" nicht nur für die Profis und die audiophilen Freunde guter Aufnahmetechnik, sondern überhaupt für alle Plattensammler, die etwas hinter die Kulissen hören wollen.