Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Shota Osabe, Ray Brown, Harold Jones

Happy Coat

  • Shota Osabe Piano Trio - Happy Coat
  • 01. Willow Weep for Me (5:22)ng the Way (4:15)
  • 03. Moonglow (4:54)
  • 04. This is All I Ask (4:54)
  • 05. Happy Coat (5:05)
  • 06. Can't Leave Her Again (4:02)
  • 07. My Foolish Heart (3:24)
  • 08. East of the Sun (5:39)
  • 09. Anema E Core (3:28)
  • 10. In the Still of the Night (4:06)
  • 11. Young and Foolish (5:34)
  • 12. Cotton Fields (3:25)
  • 13. Too Marvelous for Words (3:46)
  • 14. I Saw Her Standing there (4:10)
  • Shota Osabe - piano
  • Ray Brown - double bass
  • Harold Jones - drums

Produkt w tej chwili niedostępny.

KANDYDATKA DO TYTUŁU: PLYTA ROKU W CLUBIE CD!!! Była to jedna z Jego ostatnich sesji nagraniowych. W skreślonym odręcznie bileciuku napisał do Shota Osabe, że powini się spotkać raz jeszcze, nagrać kolejną płytę, bowiem ta sesja należała do - zdaniem >>> Raya Browna <<< - bardzo udanych i satysfakcjonujących. Nie zdążyli się spotkać. Cztery miesiące po nagraniu w słynnej sali A Capitol Studios w Hollywood - Ray udał się na niebiańskie jazz sassion. Shota Osabe jest pianistą. Obok >>> Tsuyoshi Yamamoto <<< - bodaj najbardziej znanym z Japończyków, którzy w muzyce jazzowej Zachodu zajmuje równoprawne, bardzo wysokie miejsce. To jego pierwsza solowa płyta. Uczestnik wielu sesji nagraniowych sław jazzu - wcześniej grywający u boku Raya Browna uznał, że właśnie charyzmatyczny Ray, jeden z najlepszych kontrabasistów współczesności jest tym muzykiem, którego kunszt oraz doświadczenie oprawią godnie wieloletnie przygotowania Shotta do zrealizowania indywidualnego projektu. Płyta jest jak prześliczna plama barwna, jak zapach, którego nigdy wcześniej nie doświadczyliśmy. Kameralna, pogodna (na każdym utworze odkłada się ten charaterystyczny uśmiech Raya Browna), jakby w nieco zwolnionym tempie, by móc dłużej delektowwać się standardami i kompozycjami własnymi liderów nagrania. Ono samo zaś - zostało zrealizowane przez genialną ekipę studia Capitol. Ci sami inżynierowie aż 15 razy otrzymywali nagrodę Grammy. Producentem sesji był Al Schmitt. Ten sam, które stworzył kongenialną ścieżkę do filmu >>> Hatari <<< , najlepszą płytę >>> Steely Dan <<< - Aja, triumfujący sukcesy album >>> Toto IV <<< oraz weiele płyt Diany Krall. Technologia K2HD sprawiła, że materiał ten brzmi wprost niebiańsko. No cóż - K2HD to 22 razy lepiej niż zwykłe CD! >>> Płyty K2HD do odtworzenia we wszystkich typach czytników CD oraz DVD. Nowe wcielenie technologii XRCD - jeszcze bardziej precyzyjne i... analogowe! Klasyczny high-end! <<<

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: