Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Li Wei

Red Cliff Capriccio

  • Wei Li - Red Cliff Capriccio
  • 01. The Great River Goes East (1:37) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 02. Meditation of The Battle of Red Cliff (4:09) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 03. Scene of Red Cliff (2:06) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
  • 04. Consolation (3:30)
  • 05. Suwu, The Shepherd (6:10)
  • 06. Solo Waltzing (1:50)
  • 07. Duet Waltzing (2:40)
  • 08. Group Waltzing (3:01)
  • 09. The Lonely Maid Ballad (6:09)
  • 10. Prelude to The Dream of The Red Chamber (6:55)
  • 11. Beautiful Evening (3:08)
  • 12. Song of Love (3:05)
  • 13. Sing of Joy (2:05)
  • 14. Drinking Song (3:38)
  • 15. The Hungry Horse (3:43)
  • 16. Introduction (Emptiness) (1:49)
  • 17. Adagio (Perseverance) (3:39)
  • 18. Allegro (Will POwer) (2:28)
  • 19. Finale (Determination) (1:40)
  • 20. Lover's Tear (4:22)
  • Li Wei - guzheng

Produkt w tej chwili niedostępny.

Jeden instrument, a jakby chór wulkanów, ozdobionych nitkami najcichszych strumieni

PŁYTA - FINALISTKA GRAMMY AWARDS 2009 COLLECTORS EDITION - 24 KARAT GOLD Guzheng - to ten instrument jest bohaterem tej płyty. Wei Li (Red Cliff) jest natomiast najsłynniejszym wirtuozem w całej Azji, który swoją sztuką potwierdza tezę, że guzheng potrafi zastąpić całą orkiestrę, jest instrumentem o najpełniejszej palecie barw i ekspresji. Kolejną "gwiazdą" tej niezwykłej płyty jest Skywalker Studio i prof. Keith Johnson, twórca niedoścignionego poziomu technicznego nagrań wytwórni Reference Recordings. I trzecia wielka postać tego nagrania - Winston Ma, szef wytwórni FIM. Bez cienia wahania stwierdził, że jest to najlepsza, pod każdym względem produkcja jego wytwórni. Wei Li zrealizował już dla FIMa jedną płytę, uznaną przez fachowców za wybitnie rteferencyjną - "Autumn Yearning Fantasia",


lecz dopiero CAPRICCIO, wsparte technologią K2HD daje wyobrażenie o niezwykłości instrumentu, artyzmie wykonawcy i perfekcji ekipy technicznej. Jeden instrument a jakby chór wulkanów, ozdobionych nitkami najcichszych strumieni... Płyta do odtworzenia w każdym typie czytnika CD, DVD i Bluray.
COLLECTORS EDITION - 24 KARAT GOLD Przede wszystkim prawda brzmienia, potem - dynamika, wreszczie scena i przestrzeń. Winston Ma, odpowiedzialny za realizację projektu międzynarodowej premiery systemu K2HD sięgnął po nadzwyczajne nagranie. Mistrz flamenco, Pepe Romero wystąpił w 1987 roku w Utrechcie. Było to dokładnie w grudniu, 20 lat temu. Zarejestrowany na taśmie koncert live przeszedł do historii. Przez wielu melomanów uważany jest za najlepszą płytę flamenco na świecie. System K2HD zdecydowaniu ugruntowuje tę opinię. Wrażenie realności wprost oszałamia. Oto kolejny krok w dziejach fonografii!! ********************************************************** Winston Ma nie kryje swojego rozczarowania. Tyle miesięcy intensywnych prób, nagrań testowych, doskonalenia toru nagraniowego, poprawianie akustyki, czuwanie nad proporcjami, odcieniami barw i nieskazitelnością brzmienia... Wszystko to może zostać zniweczone podczas produkcji płyty, trafiającej do melomanów na całym świecie. I choćby mieli oni najdroższe urządzenia, najdoskonalsze tory dźwiękowe, to i tak nie uzyskają efektu tożsamego z tym, jaki był udziałem inżynierów i akustyków w studiu nagraniowym. Jak temu zaradzić? Autor niezliczonej ilości nagrań audiofilskich, konstruktor, supervisor zatwierdzający materiały po masteringu do produkcji, współtwórca formatu K2HD postanowił zmierzyć się z tym problemem. Bez względu na nośnik końcowy - CD, CD-R, LP, Bluray - należy wypracować taką technologię, która pozwoli w warunkach domowych ODWZOROWAĆ BEZ JAKICHKOLIWIEK STRAT jakość nagrania studyjnego. Jakie są podstawowe czynniki, które zniekształcają, psują i niweczą pracę artystów - tych z instrumentami i tych zza konsolety w studiu nagraniowym? Największym problemem jest sam nośnik. Ta plastikowa płytka. Może być za gruba lub za cienka, może być krzywa, owalna, strukturalnie niejednorodna. Umieszczone na niej napisy, rysunki i oznaczenia, wykonane różnymi technikami, wielowarstwowe, farbami o różnej gramaturze – wszystko to, podczas wirowania płytki – wpływa jakże istotnie na jej mechanikę. Tam rodzą się rezonans i wibracja, świst, szum i piski. Laser ma kłopot z odczytaniem wszystkich informacji. Wysyła promień, który zbiera o wiele mniej danych do reprodukcji muzyki, niż powinien. Nawet do 40 razy mniej! Elektronika – lata te dziury. OK. Nie wdam się w rozważania techniczne, w szczegóły, których znajomość w najmniejszym stopniu nie wpłynie na jakże oczywistą i porażającą jakość dźwięku z tej płyty. Każda wykonywana jest ręcznie. Każda jest testowana, poddawana kąpieli dejonizującej, docinana, kalibrowana, pokryta złotem, a nade wszystko tworzonA w czasie rzeczywistym, z mastera. TO DRUGI MASTER! Wszelkie szczegóły techniczne - >>> TUTAJ <<< Płyty wyprodukowano w niepowtarzalnym, ściśle kontrolowanym i nie wznawianym nakładzie – 1000 sztuk w skali światowej. Club CD – przedstawiciel FIM Records w Poslce otrzymał pakiet tych płyt, zgodny z podziałem parytetowym wśród wszystkich dystrybutorów FIM Records na świecie. Oferujemy więc Państwu tę unikatową jedyną w swoim rodzaju kolekcję 24 KARAT GOLD COLLECTOR’s EDITION UDC. **************************************************** Już w 2004 roku pojawiały się enigmatyczne informacje o rewolucji w odkrywaniu możliwości jakie tkwią w krążku CD. Nieziszczalne marzenie, by mały, srebrny krążek zagrał tak jak płyta analogowa - było mniej realne niźli popołudniowy spacer Chińczyków na Marsa (metodą jeden na drugiego). Aż wreszcie... Lider w tej dziedzinie, japońska firma JVC, a konktetnie technicy Victor Etertainment osiągnęli wielki sukces w uzyskiwaniu niemalże całkowitej kompatybilności taśmy analogowej i krążka CD. Proces kodowania nazwano K2 HD. Pierwsze płyty w tym systemie kodowania były przeznaczone wyłącznie na rynek japoński (dostępne także w ofercie Clubu CD). Kartoniki ze złotymi obi podbiły krąg melomanów i najbardziej wybrednych audiofilii japońskich. Przyszedł więc czas na międzynarodową premierę systemu. Zaszczyt ten przypadł w udziale Winstonowi Ma, wlaścicielowi wytwórni FIM, którą w Polsce reprezentuje Club CD. Na zaproszenie Victor Etertainment, FIM - w oparciu o spektakularne i doskonałe nagrania analogowe głównie z własnego archiwum przygotował prezentowany Państwu sampler:
THIS IS K2 HD SOUND - 100 kHz and 24-BIT RESOLUTION!
System nie stawia audiofilom i melomanom żadnych wymagań sprzętowych. Dzięki tej płycie każdy czytnik CD objawia ukryte w nim i nieznane dotąd nieprawdopodobne możliwości! To nie czary! Zapewniam Państwa, że wraz z nowym kodowaniem, także opadanie audiofilskiej szczęki odnotuje kolejne rekordy szybkości i głębokości. I kiedy już Państwo ochłoną po pierwszym wrażeniu, pojawi się upiorna myśl - i co teraz zrobić z tą górą pieniędzy włożonych w setki tradycyjnych płyt kompaktowych?

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: