Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

SAMPLER HD-Mastering CD, Salena Jones, Tony Bennett, Ella Fitzgerald, Sara K, Regina Carter

300B Vacuum Tube - Audiophile lmpressive Voices

300B Vacuum Tube - Audiophile lmpressive Voices image
Galeria okładek

ZamknijGaleria okładek

Western Electric - 300B Vacuum Tube VOICES 01. I Left My Hart In San Francisco - Jean Frye Sidwell (6:10) 02. Good Night - Louise Cotty (3:54) 03. Percious Burden - Sophie Zelmani (3:30) 04. You Light Up My Life - Selena Jones (3:11) 05. Fields Of Gold - Mary Black (4:20) 06. Nora Lee - Kate Purcell (3:18) 07. Dream A Little Dream Of Me - Tony Bennett & K.D.Lang (3:53) 08. My Funnt Valentine - Radka Toneff (5:44) 09. Why Should I Care - Diana Krall (3:49) 10. Spring Love - Sophie Zelmani (3:12) 11. Cry Me A River - Ella Fitzgerald (4:17) 12. Time To Say Goodbye - Halie Loren (3:52) 13. Easy - Amanda Mcbroom (2:56) 14. Over The Rainbow - Rigmor Gustafsson (8:02) 15. In The Fall - Sara K (4:20) 16. L'Amore Sei Tu (I Will Always Love You) - Katherine Jenkins (4:20) Audiophile Reference Sound Record CD2 Western Electric Audiophilie Impressive Sound 01. Johann Sebastian Bach - Toccata (3:52) 02. Cannonball Adderley - Goodbye (2:37) 03. Cassandra Wilson - You Don't Know What Love Is (3:57) 04. Empire Brass - Saint James Infirmary (4:34) 05. Brian Stokes Mitchell - Grateful (2:54) 06. Stefano Grondona - Garrega: Capricho Arabe (5:40) 07. Halie Loren - La Vie En Rose (4:31) 08. Christopher Gordon - Unaccompanied Cello Suite No.1 In G Major (3:39) 09. Frankie Laine - Scarlet Ribbons (2:47) 10. Jaques Morelenbaum & Salvatore Bonafede - Still In Love (3:11) 11. Renee Olstead - When I Fall In Love (4:45) 12. Regina Carter - How Ruth Felt (5:55) 13. Peter Cincotti - Fool On The Hill - Nature Boy (3:51) 14. Evelyn White - The Whistler And His Dog (2:50) 15. Raymond B. Evans & Jay Livingston - Mona Lisa (4:26) 16. Loreena McKennitt - Greensleeves (4:35)
  • SAMPLER HD-Mastering CD - sampler
  • Salena Jones - vocal
  • Tony Bennett - vocal
  • Ella Fitzgerald - vocal
  • Sara K - vocals, guitar
  • Regina Carter - violin

Produkt w tej chwili niedostępny.

AAD is a Digital Copy Of
The Master Tape

Nagrania zrealizowane w technologii lampowej, w oparciu o legendarne lampy 300B Egzemplarz numerowany, Edycja drastycznie limitowana - 1000 egzemplarzy w skali światowej UWAGA! Płyta z dźwiękiem o pełnej dynamice! Odsłuch rozpoczynamy zatem od zmniejszenia poziomu wysterowania wzmacniacza. Dzięki temu będą mogli Państwo cieszyć się jakością nagrania analogowego w całej jego okazałości! ****** Limited Edition 99.9999%Silver Coppelia, masterpiece of Delibes, is a model ballet and this score was not without its influence on the last ballets of Tchaikovsky. These are masterpieces truly worthy of the great musician asTchaikovsky. A progress in the quality of the music is apparent from Swan Lake to Sleeping Beauty to The Nutcracker. ************* .Zapraszamy

fachowcy od dźwięku doskonałego. Co kilka miesięcy burzą nasze wyobrażenia o granicy możliwości technicznych w rejestrowaniu bezstratnym muzyki i dźwięków naszej rzeczywistości. Dziś taką nowością doskonałą, jest technologia opracowana w firmie ABC Int’l Records. Podstawą są nośniki wyprodukowane z wykorzystaniem materiałów ciekłokrystalicznych. To w odniesieniu do krążków CD. Ale podstawą jest, była i będzie – taśma magnetyczna, najlepszy ze znanych nośników zapisu analogowego. Tylko taśma pozwala na niemal doskonałe odwzorowanie zapisanych dźwięków z wiernością porównywalną z walorami tonów źródłowych. Nie super cyfrowa produkcja, nie doskonale tłoczony winyl – tylko taśma! W ABC Int’l Records magnetofon STUDER A80 odczytuje zapis z taśmy. Powstaje kopia AAD. Cyfrowa kopia źródła analogowego. Ten trafia do HHB CDR-830 – profesjonalnego duplikatora płyt CD-R - AAD Digital CD. Innymi słowy – otrzymujemy dysk, z którego zazwyczaj robi się matrycę do tłoczenia milionów kopii konsumenckich CD. Tych, które obarczone są wszystkimi błędami kolejnych etapów produkcji tejże płyty. Zamiast źródlanej – woda przegotowana, w najlepszym przypadku! Płyty AAD Digital CD 1:1 są więc cyfrowymi kopiami taśmy-matki. Wolnymi od jakichkolwiek procesów edycyjnych, poprawczych czy uszlachetniających. Dostajemy do ręki to, co artysta wykonał w studiu lub na koncercie, technik zapisał na taśmie, a obaj, po odsłuchu materiału w wozie transmisyjnym czy studiu nagraniowym orzekli: tak, to nasza muzyka, nasza realizacja, dokładnie tak graliśmy, jak nasz kolega utrwalił na taśmie. Wreszcie CD High Damping Coating. Technologia w ogólnym ujęciu znana od ćwierćwiecza, nieustanie doskonalona, wykorzystująca materiały o idealnej przejrzystości, a więc ciekłokrystaliczne. W płytach oferowanych przez ABC – zastosowano dodatkowo powłokę tłumiącą wszelkie fizyczne i elektroniczne, niepotrzebne artefakty. Po prostu – otrzymujemy – kopię taśmy-matki na płycie CD o rewelacyjnych walorach dźwiękowych w porównaniu z krążkami bazującymi na tworzywie poliwęglanowym.